اشتراک گذاری مقاله

با سایت خوب بهتر دیده شو بیشتر بفروش

آخرین مقالات

طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی

سایت های فروشگاهی در واقع یک نوع مغازه و ویترین در اینترنت می باشند. که برای فروش محصولات به صورت گسترده از آن استفاده می کنند. سایت های فروشگاهی امروزه دارای طرفداران بسیار زیادی هستند. به همین خاطر طراحی سایت فروشگاهی رونق بسیار زیادی دارد. معمولا همه افراد نمی توانند طراحی سایت انجام دهند و فقط افرادی که در این زمینه آموزش دیده اند می توانند این کار را انجام دهند. زیرا طراحی سایت فروشگاهی کار تقریبا سخت و تخصصی است. به همین خاطر همیشه توصیه می شود این کار را به شرکت ها و افرادی که در این زمینه دارای سابقه کار هستند بسپارید تا مشکلی برای شما در رابطه با طراحی سایتتان به وجود نیاید.

سایت فروشگاهی چیست؟

سایت فروشگاهی  سایتی است که به کسب و کارها اجازه می دهد محصولات خود را به مخاطبان بیشتری بفروشند و تبلیغ کنند. با ایجاد یک حضور آنلاین، شرکت ها می توانند دامنه خود را گسترش دهند و تعامل مشتری را افزایش دهند که در نهایت منجر به افزایش فروش می شود. فروشگاه اینترنتی به عنوان یک واسطه بین فروشنده و مصرف کننده عمل می کند و فرآیند خرید را تسهیل می کند. علاوه بر این، راه‌اندازی یک سایت فروشگاهی به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا به بازار جهانی دسترسی داشته باشند و به مشتریانی دست یابند که ممکن است نتوانند به مکان‌های فروشگاه فیزیکی خود دسترسی داشته باشند. علاوه بر این، داشتن یک سایت فروشگاهیی می‌تواند مرور و خرید محصولات را برای مشتریان آسان‌تر کند، زیرا می‌توانند این کار را از خانه خود انجام دهند. در نتیجه سایت فروشگاهی ابزاری ارزشمند برای کسب و کارهایی است که به دنبال افزایش دسترسی و فروش خود هستند.

طراحی سایت فروشگاهی در سازان سایت

در صورتی که بخواهید با بهترین شرکت طراحی سایت آنلاین در ایران تعامل داشته باشید، شرکتی بهتر از شرکت سایت سازان پیدا نخواهید کرد، جایی که ما به شما کمک می کنیم یک طراحی سایت فروشگاهی  حرفه ای داشته باشید که دارای بخش های زیادی باشد. علاوه بر این، با توجه به تقاضای مشتری از چندین زبان پشتیبانی می کند زیرا دارای یک کنترل پنل انعطاف پذیر و سریع است، زیرا ما در حال کار بر روی طراحی سایت فروشگاهی برای صفحه نمایش تلفن و صفحه نمایش لپ تاپ هستیم.

برنامه نویسی طراحی سایت فروشگاهی

برنامه نویسی سایت فروشگاهی یکی از بهترین خدمات ارائه شده توسط سایت سازان است، زیرا ما بر روی برنامه نویسی و طراحی اپلیکیشن های سایت فروشگاهی بر اساس استانداردها و پایه هایی کار می کنیم که برنامه ای را تضمین می کند که با سریع ترین عملکرد بدون خطای برنامه نویسی کار کند. از آنجایی که سایت فروشگاهی به زبان های برنامه نویسی زیادی برنامه نویسی می شود. از مجموعه ای از دستورات پیروی می کند. پس این دستورات چندین مرحله را طی می کنند تا بر روی دستگاه پیاده سازی شوند و در ادامه به برجسته ترین زبان ها اشاره می کنیم.

زبان های برنامه نویسی طراحی سایت فروشگاهی

  • زبان جاوا: این زبان رایج ترین زبان برنامه نویسی طراحی سایت فروشگاهی است، زیرا زبان جاوا علاوه بر همه کاره بودن بر روی همه سایت ها کار می کند در حالی که این زبان در تمامی نسخه های پلتفرم های کامپیوتری و گوشی های هوشمند استفاده می شود. پرداختن به زبان جاوا ممکن است به تخصص برنامه نویسی زیادی نیاز داشته باشد. بنابراین بیشتر برای برنامه نویسان حرفه ای مناسب است، با تجربه ای که ما در سایت سازان داریم، می توانیم به صورت حرفه ای روی این موضوع کار کنیم تا بتوانیم طراحی سایت فروشگاهی شما را با آخرین تکنولوژی و تجربه ایجاد کنیم.
  • زبان PHP: این زبان یکی از محبوب‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی برای طراحی سایت فروشگاهی فعال است، زیرا یکی از آسان‌ترین زبان‌ها برای یادگیری است و در تمام دنیا استفاده می‌شود، اما نیاز به تجربه کدنویسی وبرنامه‌نویسی دارد.
  • جاوا اسکریپت: این زبان یکی از بهترین زبان های برنامه نویسی برای طراحی سایت فروشگاهی است، زیرا روی همه مرورگرها کار می کند و امکان استفاده از آن را در ساخت برنامه های آفلاین فراهم می کند.
  • زبان CSS: در مورد این زبان  میتوان گفت یک زبان برنامه نویسی است که نیاز به مطالعه دارد زیرا به طور خاص برای ایجاد رابط سایت فروشگاهی برای مشتریان و مدیریت متون، عناوین، تصاویر، تنظیمات رنگ و سایر ابزارهای طراحی وب کار می کند. ، در حالی که در طراحی صفحات وب با کارایی بالا و صفحاتی که دارای قالب های دشوار هستند استفاده می شود.
  • زبان HTML: این زبان زبان اصلی است که شامل تمامی سایت ها و صفحات موجود در اینترنت می شود و ممکن است توسط بسیاری از طراحان وب حرفه ای مورد استفاده قرار گیرد، زیرا HTML یک زبان برنامه نویسی نیست بلکه زبانی است برای توضیح محتوای صفحات وب به تمام مرورگرهای اینترنتی از نظر: عناوین، تصاویر، لینک ها و متون.
  • زبان پایتون: زبان پایتون به دلیل کاربردهای متعدد و انعطاف پذیری در مقایسه با سایر زبان ها توانسته است بهترین انتخاب در میان بسیاری از گروه های توسعه اپلیکیشن تجارت الکترونیک در سراسر جهان باشد، چرا که می توان از این زبان برای برنامه نویسی پیچیده و گسترده و طراحی سایت فروشگاهی استفاده کرد. به همین خاطر سایت سازان نیز از این زبان برنامه نویسی استفاده می کند.

مزایای طراحی سایت فروشگاهی

  • اینترفیس های مختلف را برای توانایی کنترل و انتخاب رابط مناسب برای کسب و کار شما فراهم می کند.
  • بررسی تکاملی بخش های سایت فروشگاهی  در برنامه
  • ارائه یک کنترل پنل برای سازماندهی تمام محتویات برنامه، بررسی سفارشات و مدیریت حمل و نقل
  • ایجاد یک منوی کنترلی با تکنولوژی بالا و آسان برای استفاده با لیست های دقیق کار و تسهیل فروش و عملیات پیگیری برای سایت شما
  • سازان سایت قابلیت پرداخت الکترونیکی را در زمینه پرداخت  فراهم می کند.
  • سایت سازان از زبان های زیادی پشتیبانی می کند.
  • علاوه بر سرویس اطلاع رسانی که یکی از برجسته ترین ویژگی های ارائه شده توسط سایت سازان  می باشد، می توانید به راحتی از پیشنهاداتی که ارائه می کنید یا تنظیمات جدید محصولات خود را به مشتریان اطلاع رسانی کنید و در انتشار طرح های بازاریابی خود کمک کنید.
  • از طریق سایت سازان می توانید تعداد نامحدودی محصول را با توضیح دقیق هر محصول اضافه کنید.
  • اقدامات حفاظتی و امنیتی زیادی در سایت فروشگاهی شما به وجود می آورد تا در معرض حملات الکترونیکی و تلاش های هکر ها قرار نگیرید.
  • طراحی سایت فروشگاهی  شما شامل یک سبد خرید می باشد تا بتوانید تمامی خریدهای خود را در یک مکان دریافت کرده و هزینه آن را یکبار پرداخت نمایید.

بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاهی

  • ما تیمی از متخصصان در طراحی سایت فروشگاهی برای همه دستگاه ها داریم، زیرا راه حل های پیشرفته تری ارائه می دهیم که به شما کمک می کند فروش خود را افزایش دهید و سود را برای سایت فروشگاهی  خود چند برابر کنید.
  • ما طراحی سایت فروشگاهی  را در اختیار شما قرار می دهیم که با آخرین فناوری های مورد استفاده سازگار باشد.
  • امکان افزودن بسیاری از محصولات هنگام طراحی سایت فروشگاهی به سایت شما فراهم می شود.
  • ما سایت فروشگاهی  شما را با تمامی تبلت ها سازگار می کنیم.
  • هنگام طراحی سایت فروشگاهی یک چت تعاملی برای تکمیل ارتباط راحت شما با مشتریان فراهم می کنیم.
  • ما به شما کمک می کنیم سایت فروشگاهی خود خود را با موتورهای جستجو نشان دهید.
  • ما خدمات چاپ رسید پس از تکمیل خرید را ارائه می دهیم.
  • ما سابقه ای برای اجرای کسب و کار خود به شیوه ای عظیم داریم که نشان دهنده شایستگی ما در زمینه طراحی سایت فروشگاهی است، زیرا ما در سایت سازان همیشه سعی میکنیم مناسب ترین وظایف تجارت الکترونیک را در ایران  ارائه دهیم.
  • کارشناسان  در سایت سازان بر روی طراحی بالاترین بازدهی متناسب با  روش های مشتریان کار می کنند تا مشتری نسبت به محصولاتی که ارائه می دهد احساس اعتبار و اطمینان کند.
  • ما  در سایت سازان راحتی فرآیند پرداخت را فراهم می‌کنیم و در عین حال تمام روش‌های ایمن را برای حفظ پول شما ارائه می‌کنیم.
  • ما در تلاش هستیم تا برنامه نویسی عالی و بدون هیچ خطایی ارائه دهیم.
  • علاوه بر این، ما در طراحی سایت سازان  کاری می کنیم تا کلیه خدماتی را ارائه دهیم که الزامات مربوط به تجارت الکترونیک را برآورده می کند، زیرا کنترل آن برای مشتریان آسان است و بسیاری از محصولات را به راحتی نمایش می دهند.
  • ما در حال کار بر روی طراحی سایت فروشگاهی با توجه به برنامه های بازاریابی هستیم، لازم است یک مطالعه جامع در زمینه کسب و کار خود انجام دهید تا بتوانید بر تمامی رقبای سایت فروشگاهی  خود غلبه کنید و همچنین فروشگاه خود را در بین مشتریان بهترین کنید.
  • نظارت و تست عملکرد سایت فروشگاهی  به مدت یک سال در سایت سازان انجام می شود.
  • سایت سازان  یکی از بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین شرکت‌های طراحی سایت فروشگاهی در ایران است، زیرا ما به دلیل حضور خود در بازار الکترونیکی از زمان آغاز به کار، برای ارائه خدمات به بسیاری از بازارها تلاش می‌کنیم.

قیمت طراحی سایت فروشگاهی

معمولا طراحی سایت فروشگاهی امروزه دارای قیمت بالایی می باشد. اما سایت سازان با توجه ب مزیت های زیادی که دارد قیمت بسیار مناسبی را به مشتریان خود برای انجام این کار پیشنهاد می دهد‌. به همین خاطر داری محبوبیت خاصی است.

عوامل تاثیرگذار بر هزینه سایت فروشگاهی

سایت های فروشگاهی بر اساس قابلیت ها و میزان محصولات قیمت های متفاوتی دارند. از جمله عوامل تاثیرگذار بر هزینه طراحی سایت به شرح زیر می باشد:

طراحی ظاهر گرافیکی سایت

برخی از سایت ها از قالب های آماده برای ظاهر گرافیکی استفاده می کنند. طبیعتا هزینه این نوع سایت ها به مراتب پایین تر از سایت های اختصاصی است. برخی از سایت ها به صورت اختصاصی و مطابق با سلیقه مشتری و نوع محصولات طراحی می شوند. در این حالت سایت طراحی شده هزینه بیشتری دارد ولی در مقابل بازدهی بیشتری را نیز به دنبال خواهد داشت. همچنین ظاهر گرافیکی و کاربری سایت های اختصاصی راحت تر است و کاربر به آسانی می تواند محصول مورد نیاز خود را از سایت خریداری کند.

امنیت سایت

امنیت برای سایت ها خصوصا سایت های فروشگاهی از اهمیت بالایی برخوردار است. برخی از طراحان سایت با دریافت هزینه بیشتر امنیت بسیار بالایی را برای سایت شما رقم می زنند. با این وجود شما باید برای افزایش سطح امنیتی سایت خود هزینه پرداخت کنید. در غیر این صورت پس از مدتی سایت هک شده و خسارات بیشتری را متحمل خواهید شد.

قابلیت سایت

از دیگر مواردی که قیمت سایت های فروشگاهی را تحت تاثیر قرار می دهد، قابلیت های سایت است. سایت ها بر اساس نوع محصول نیاز به افزونه ها و منوهای متعددی دارند. به طور کلی طراحی سایت های فروشگاهی به دلیل افزونه ها و صفحات بالا نیازمند پرداخت هزینه بیشتری می باشند.

سرعت سایت

همان طور که می دانید سایت های فروشگاهی نیاز به صفحات بیشتری دارند. زیرا باید برای هر محصول صفحه خاصی را طراحی کرد. همچنین هر صفحه شامل عکس، متن و بعضا ویدیو می باشد. در نتیجه نیاز سرعت بارگزاری و لود سایت های فروشگاهی بیشتر از سایت های فروشگاهی است. با افزایش سرعت لود سایت، هزینه طراحی نیز افزایش پیدا می کند.

طراحی سایت فروشگاهی ارزان

در هنگام سفارش طراحی سایت شما باید در درجه اول به کیفیت و سپس به قیمت طراحی سایت توجه کنید. زیرا عدم رعایت استاندارد و اصول سئو در طراحی سایت ها نمی تواند شما را به اهداف خود که همان کسب درآمد بیشتر است برساند. به همین دلیل باید طراحی سایت ها خصوصا سایت های فروشگاهی را به افراد ماهر و باتجربه بسپارید. برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت طراحی سایت با شماره 09195536656 تماس حاصل نمایید.

قیمت طراحی سایت فروشگاهی

هزینه طراحی سایت فروشگاهی وردپرسی

وردپرس قالبی برای طراحی سایت است که در مقابل قابلیت ها هزینه مناسب تری دارند. این سایت ها به صورت آماده موجود هستند و با استفاده از آن ها می توان سایت های باکیفیت و مناسبی را طراحی کرد. برخی از طراحان سایت با تغییر ظاهر گرافیکی سایت های وردپرسی و رعایت اصول سئو سایتی رضایت بخش را رقم خواهند زد. اگر شما نیز برای انتخاب سایت های وردپرسی مردد هستید با سازان سایت تماس بگیرید. این سایت تمامی اطلاعات از جمله قیمت طراحی سایت فروشگاهی را در اختیار شما قرار خواهد داد.

هزینه طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی

سایت های اختصاصی بالاترین هزینه را در بین سایت ها دارند. این سایت ها به صورت اختصاصی و توسط زبان های برنامه نویسی برای شما کدگزاری می شوند. قابلیت ها و افزونه های سایت های فروشگاهی اختصاصی به صورت دقیق مناسب کسب و کار شما می باشد و هیچ گونه مشکلی در این گونه سایت ها وجود ندارد. طبیعتا هزینه طراحی سایت های فروشگاهی اختصاصی بیشتر از سایر سایت ها می باشد. در مقابل نیز این سایت ها قابلیت ها و امکانات بیشتری را در اختیار شما قرار خواهند داد.

هزینه پشتیبانی سایت فروشگاهی

شما در هنگام عقد قرارداد طراحی سایت هزینه پشتیبانی را نیز مشاهده خواهید کرد. پشتیبانی سایت شامل رفع باگ ها و مشکلات سایت، آموزش نحوه ورود محصولات و سئو، افزایش سرعت سایت، اضافه کردن افزونه های مورد نیاز، ارتقای سایت و مواردی از این قبیل می شود. برخی از شرکت ها پس از طراحی سایت هیچ مسئولیتی را در قبال مشتری برعهده نمی گیرند. در این حالت شما برای رفع هر مشکل می بایست هزینه جداگانه پرداخت کنید. ولی شرکت های معتبر همچون سازان سایت با دریافت مبلغی جزئی تمامی خدمات پشتیبانی را نیز شامل حال مشتریان خود خواهند کرد.

قیمت طراحی سایت فروشگاهی

نمونه کار طراحی سایت فروشگاهی

قطعا شما نیز پیش از سفارش طراحی سایت تمایل به مشاهده نمونه کار طراحی سایت فروشگاهی از شرکت مورد نظر را دارید. در این حالت شما می توانید با کیفیت و سبک کاری شرکت بیشتر آشنا شوید. سازان سایت نیز برای افزایش اطمینان صاحبین کسب و کار و آشنایی آن ها با سبک کاری این شرکت نمونه هایی از سایت های طراحی شده را در سایت و اینستاگرام خود قرار داده اند. شما نیز می توانید با مراجعه به سایت و اینستاگرام سازان سایت و یا تماس با 09195536656 نمونه هایی از سایت های فروشگاهی طراحی شده در این شرکت را مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *