نمونه کار طراحی سایت

ارائه نمونه کار خصوصا در حوزه طراحی سایت برای کارفرمایان اهمیت بسیاری دارد. سایت ها یکی از بسترهای بسیار مهم برای افزایش درآمد است که برای راه اندازی آن باید بودجه ای را اختصاص داد. به دلیل عدم موفقیت برخی از افراد بی تجربه و کارنابلد در زمینه طراحی سایت، نمی توان این مسئولیت را به هر فردی سپرد. از این رو تمامی افراد پیش از عقد قرارداد با طراحان سایت نمونه کار طراحی سایت را مشاهده می کنند.

نمونه کار طراحی سایت شما را با سبک کاری طراح آشنا می کند. همچنین شما از طریق این نمونه می توانید میزان مهارت و تخصص طراح سایت را مورد بررسی قرار دهید. برای مشاهده نمونه سایت طراحی شده توسط سازان سایت با شماره 09195536656 تماس بگیرید.

نمونه کار طراحی سایت فروشگاهی

با رشد چشمگیر علم و تکنولوژی بسیاری از پروسه های خرید در بستر اینترنت صورت می گیرد. به همین دلیل طراحی و راه اندازی سایت می تواند تاثیر بسیاری بر روی کسب و کار شما بگذارد. سایت های فروشگاهی طراحی خاص و مخصوصی دارند و باید تمامی المان های فروش در آن مورد استفاده قرار گیرد.

مشاهده نمونه کار طراحی سایت فروشگاهی به شما این امکان را می دهد که با تمامی امکانات و قابلیت های سایت های فروشگاهی آشنا شوید. شما از طریق این سایت ها می توانید بالاترین فروش را تجربه کنید.

نمونه کار طراحی سایت شرکتی

شرکت ها در حوزه های مختلفی فعالیت می کنند که هر کدام برای برندینگ و معرفی خدمات خود نیاز به بستری برای ارائه خدمات دارند. طراحی سایت های شرکتی شامل قسمت های مختلفی از جمله وبلاگ، مقاله ها و بخشی مربوط به معرفی کسب و کار می باشد.

شما با یک سرچ در اینترنت می توانید لیستی از سایت های شرکتی را مشاهده کنید. همچنین سازان سایت شیک ترین و جذاب ترین سایت های شرکتی را طراحی کرده است و می تواند آن را در قالب نمونه کار به شما ارائه دهد. برای ارتباط با کارشناس طراح سایت با شماره 09195536656 تماس حاصل نمایید.

نمونه کار طراحی سایت آموزشی

سایت های آموزشی یکی از مهم ترین سایت هایی است که باید فیلم و عکس های بسیاری در آن بارگزاری گردد. از این رو سرعت و قابلیت از المان های اصلی این سایت ها به شمار می رود.

سازان سایت مهارت بسیار بالایی در طراحی سایت های آموزشی دارد و از این رو حرفه ای ترین سایت ها را طراحی می کند.

نمونه کار طراحی سایت اختصاصی

آیا از قابلیت ها و امکانات سایت های اختصاصی مطلع هستید. سایت های اختصاصی یکی از جذاب ترین و برترین سایت ها می باشند که بازدهی سریع تر و بهتری خواهند داشت. در واقع سایت های اختصاصی همان طور که از نامش مشخص است به صورت اختصاصی برای کسب و کار شما طراحی می شود.

هزینه سایت های اختصاصی به نسبت بیشتر از سایر سایت ها است ولی شما با طراحی سایت دلخواه و مطابق با کسب و کار خود می توانید درآمد بیشتری را نیز کسب کنید. برای اطلاع از شرایط طراحی سایت اختصاصی با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید.

نمونه کار طراحی سایت با وردپرس

وردپرس یکی از رایج ترین افزونه های سایت است که با استفاده از آن می توان انواع سایت ها را طراحی کرد. وردپرس کاربری بسیار ساده و آسانی دارد و هر فردی با کمی آموزش می تواند از آن استفاده کنند.

به همین دلیل بسیاری از سایت های با استفاده از وردپرس طراحی شده اند. سایت های وردپرسی در صورتی که به صورت اصولی و استاندارد طراحی گردد می تواند بازدهی بسیار بالایی را به دنبال داشته باشد.

ارائه نمونه کار طراحی سایت چه مزایایی دارد؟

ارائه نمونه کار طراحی سایت نه تنها به نفع کارفرما بلکه به نفع طراح نیز می باشد. همان طور که می دانید سایت ها شامل طرح و رنگ های مختلفی است که المان های متفاوتی در آن به کار می رود.

ارائه نمونه کار این امکان را به طراح می دهد که با سلیقه و نظر کارفرما آشنا شده و بتواند سریع تر سایتی نزدیک به سلیقه کارفرما طراحی کند. همچنین کارفرما نیز می تواند با سبک کاری طراح آشنا شده و از مهارت و تخصص آن اطمینان حاصل نماید.

چگونه نمونه کار طراحی سایت را بررسی کنیم؟

شما باید در ابتدا از طراح سایت نمونه سایت های طراحی شده در حوزه کاری را درخواست کنید. این نمونه کار شامل بخش های مختلفی است که سایت شما به آن نیاز دارد.

رنگ، طرح، المان های گرافیکی، منوهای سایت، سرعت، قابلیت ها، افزونه ها و … از جمله مواردی است که باید مورد بررسی قرار گیرد. در واقع نمونه کار طراحی سایت به شما طرحی از سایت شما در آینده را نشان می دهد.

نمونه سایت های طراحی شده

اگر طراح سایت هستید و به دنبال گرفتن پروژه های طراحی سایت و یا به عنوان یک کارفرما به دنبال فردی برای طراحی سایت مورد نظر تان هستید، قطعا اهمیت داشتن یک رزومه قوی و نمونه سایت های طراحی شده را درک می کنید.

ارائه دادن نمونه سایت های طراحی شده، می تواند خیال طرف مقابل را از مهارت و توانایی شما در طراحی سایت مطمئن کند. همچنین اگر به عنوان یک طراح سایت فعالیت می کنید، این کار می تواند علم و دانش شما را به چالش بکشد و باعث یادگیری بیشتر و بیشتر شما شود. بنابراین به هیچ وجه اهمیت داشتن نمونه سایت های طراحی شده را دست کم نگیرید!

در ادامه برای شما به معرفی نکاتی برای بهتر دیده شدن رزومه تان می پردازیم. تا با به کار گیری این نکات، نمونه سایت های طراحی شده تان بیشتر به چشم بیاید!

  • از اغراق در نمونه سایت های خود پرهیز کنید و دقیقا همان چیزی را به عنوان نمونه سایت نشان بدهید که می توانید اجرا و پیاده کنید!
  • دنبال تنوع باشید. برای مثال اگر در نمونه های خود یک سایت فروشگاهی دارید، بهتر است سایت های شخصی و رزومه ای، شرکتی، خبری و … را با لیست نمونه سایت های طراحی شده خود اضافه کنید.
  • از امتحان کردن ایده های جدید نترسید. اگر ایده ای دارید که هنوز آن را اجرا و پیاده سازی نکردید، نمونه سایت های طراحی شده بهترین جا برای اجرای همان ایده های شما است.
  • الهام گرفتن را بد ندانید. طراحی یک سایت شبیه به یک سایت دیگر در ابتدا و شروع کار طراحی سایت اصلا بد نیست. چرا که شما با این کار می توانید مهارت های خود را افزایش دهید و با چالش های این مسیر به خوبی رو به رو شوید.

نمونه سایت های طراحی شده با html

حتی اگر آشنایی کامل و دقیقی با انوع زبان های کد نویسی و طراحی سایت نداشته باشید، احتمالا اسم html به گوش تان خورده باشد. این زبان نشانه گذاری را می توان مرجع و مادر تمام وب سایت ها دانست. چرا که بدنه و اسکلت بندی اکثر وب سایت های دنیا، با همین زبان نوشته می شوند.

سایت های سراحی شده با  html غالبا با کمی css ترکیب می شوند. چرا که نمونه سایت های طراحی شده با html دارای ظاهری ساده و بسیار مبتدی هستند. به عمین دلیل است که به آن کمی css اضافه می کنند تا سایت شبیه به چیزی شود که شما به عنوان کاربر و مخاطب منتظر آن هستید. تنها از نمونه سایت های طراحی شده با html معمولا در رزومه ها استفاده نمی کنند. اما باید بگوییم که به غلط در میان مردم جا افتاده است که سایت هایی که از سیستم های مدیریت محتوایی مانند ورد پرس استفاده نمی کنند و با کد طراحی شده اند، همه با html هستند!

اگر بخواهیم چند نمونه سایت طراحی شده با html را به شما معرفی کنیم، می توانیم، برای نشان دادن بزرگی وسعت آن می توانیم بگوییم حتی تمام سایت های ورد پرسی هم با html طراحی شده اند! اما اگر به دنبال دیدن لیستی از نمونه سایت های طراحی شده با html هستید، بهتر است وب سایت www.w3schools.com را به شما معرفی کنیم. شما در این سایت می توانید به سادگی انواع قالب ها و سایت هایی را مشاهده کنید که فقط با html طراحی شده اند!

نمونه سایت ساده برای طراحی

اگر به دنبال نمونه سایت ساده برای سراحی می گردید، احتمالا در حال یادگیری طراحی سایت هستید و نیاز به یک مرجع یا مکانی برای ایده گرفتن از آن هستید. شاید هم به عنوان یک کارفرما به دنبال انواع نمونه سایت ساده برای طراحی هستید تا بتوانید انتخاب درست و بهتری در پیاده سازی ایده های خود داشته باشید.

در هر کدام از شرایط بالا که هستید، علاوه بر اینکه خودمان در همین صفحه برای شما نمونه سایت های ساده برای طراحی و انواع نمونه سایت های طراحی شده مان را قرار داده ایم، ما می توانیم سایت های زیر را به شما معرفی کنیم:

  1. dribbble: بدون شک می توان این سایت را یکی از مراجع برای ایده گرفتن در طراحی دانست! از طراحی سایت تا طراحی کاتالوگ و بنرهای تبلیغاتی…
  2. Behance: یکی دیگر از سایت های مشهور در حوزه ایده پردازی برای طراحی است. در این سایت می توانید به صورت رایگان به بیش از هزاران ایده دسترسی داشته باشید!
  3. Collectui: به کمک طراحی و رابط کاربری فوق العاده این سایت می توانید به راحتی طرح مورد نظر خود را از میان انواع مختف آن فیلتر و مشاهده کنید!

با مراجعه به هرکدام از این سایت ها و کمی جست و جو کردن در آن ها، به راحتی می توانید شاهد انواع گوناگونی از نمونه سایت های ساده برای طراحی در زمینه های مختلف باشید. این وب سایت ها بهترین منابع برای پیدا کردن ایده و دیدن نمونه سایت ساده برای طراحی هستند. البته علاوه بر تمام این ها، شما در سازان سایت هم می توانید به نمونه سایت های ساده زیادی برای طراحی سایت دسترسی داشته باشید.

نمونه طراحی سایت در سازان سایت

سازان سایت یکی از تیم های بزرگ و تخصصی است که با سال ها تخصص و فعالیت خود در زمینه طراحی سایت توانسته تجربیات بسیار ارزشمندی را بدست بیاورد. انواع مهارت ها در این تیم وجود دارد و افراد با هماهنگی یکدیگر صفر تا صد طراحی سایت را انجام می دهند.

نمونه کار طراحی سایت سازان سایت در پیج اینستاگرام و سایت این شرکت وجود دارد تا مشتریان به راحتی بتوانند به آن دسترسی پیدا کنند. همچنین شما می توانید از طریق شماره 09195536656 نمونه کار را به صورت تلفنی و یا از طریق شبکه های اجتماعی مشاهده کنید.