اشتراک گذاری مقاله

با سایت خوب بهتر دیده شو بیشتر بفروش

آخرین مقالات

طراحی سایت اختصاصی چیست؟

طراحی سایت اختصاصی چیست؟

طراحی سایت اختصاصی چیست؟ بهتر است بدانید معمولا کدنویسی یکی از پیچیده ترین کارها می باشد. به همین خاطر افراد زیادی موفق به یادگیری آن نمی‌شوند. امروزه برای طراحی سایت ابزار های زیادی به وجود آمده اند که قالب های آماده را به کاربران ارائه می دهند‌.

معمولا بیشتر سایت هایی که در گوگل مشاهده می کنید به واسطه همین قالب ها ساخته شده اند. اما بهتر است بدانید سایت اختصاصی را نمی توان با استفاده از این قالب ها ساخت زیرا طراحی سایت اختصاصی به گونه ای است که باید از ابتدا تا انتهای سایت به واسطه کدنویسی ساخته شود و از هیچ گونه سیستم مدیریت محتوایی در ساخت آن کمک گرفته نشود. 

طراحی سایت اختصاصی

طراحی سایت اختصاصی چیست؟

در بحث نمونه کار طراحی سایت ، برخی از سایت ها به صورت آماده وجود دارند که با پرداخت هزینه محدود می‌توان به راحتی آن را در اختیار داشت. ولی صفر تا صد طراحی سایت های اختصاصی متناسب با نوع کسب و کار شما انجام می پذیرد تا بازدهی بیشتری را به ارمغان آورد. همچنین کدها و قالب های سایت های اختصاصی باز هستند و امکان تغییر آن ها در طول زمان نیز وجود دارد.

در حال حاضر اکثر کسب و کارهای موفق و پربازده در بستر اینترنت از سایت های اختصاصی استفاده می کنند. فرض کنید که شما یک سایت فروش لوازم خانگی راه اندازی می‌کنیم. با توجه به این که اغلب بازدیدکننده های سایت شما را خانم ها تشکیل می دهند باید ساختار سایت بر اساس سلیقه خانم ها طراحی گردد. این موضوعی است که در طراحی سایت های شخصی به آن پرداخته می شود. ولی سایت های آماده قابل تغییر نیستند و شما نمی توانید آن را شخصی سازی کنید.

از این رو افرادی که آینده ای روشن از سایت و کسب و کار خود را تصویر سازی می کنند بیشتر به سمت سایت های اختصاصی روی می آورند. بنابراین اگر شما نیز قصد راه اندازی سایت و افزایش درآمد از بستر آن را دارید با شماره تماس درج شده در سایت تماس بگیرید. مشاورین سایزان سایت تمامی اطلاعات لازم در خصوص طراحی سایت های اختصاصی را در اختیار شما قرار خواهند داد.

آیا طراحی سایت اختصاصی آسان است؟

معمولا طراحی سایت هنگامی که با استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس انجام شود چون تقریبا یک قالب کاملا آماده می باشد کار آسانی است. به همین خاطر افراد زیادی تصور می کنند که طراحی سایت اختصاصی نیز مانند سایر انواع طراحی سایت که با وردپرس انجام می شوند آسان است.

اما همانگونه که در بالا نیز اشاره کردیم چون طراحی سایت اختصاصی باید با کدنویسی انجام شود کار دشواری است و تنها افرادی که در زمینه طراحی وب تخصص دارند و در این زمینه تحصیل کرده اند می توانند این کار را انجام دهند.

 به همین خاطر معمولا همه افراد و شرکت هایی که می خواهند طراحی سایت اختصاصی انجام دهند به شرکت های مهم و معتبر طراحی سایت مانند سایت سازان مراجعه می کنند. زیرا تمام افرادی که در سازان سایت به عنوان طراح سایت کار می کند دانش آموختگان معتبر ترین دانشگاه ها در زمینه برنامه نویسی و طراحی سایت می باشند و به خوبی با کد نویسی آشنا هستند. 

چرا طراحی سایت اختصاصی اهمیت دارد؟

به احتمال زیاد سوال بسیاری از شما این باشد تا زمانی که می شود با استفاده از وردپرس به راحتی و با کمترین هزینه ممکن یک وب سایت داشته باشیم. چرا انتخاب بسیاری از افراد طراحی سایت اختصاصی است؟ همیشه مهم ترین معیار در طراحی سایت هزینه کمتر نیست بلکه امکانات بیشتر است. زیرا هر چه امکانات یک سایت بیشتر باشند میزان محدودیت ها کمتر است و ما می توانیم سایت بهتری داشته باشیم. طراحی سایت وردپرسی محدودیت های زیادی دارد و نیاز است برای اضافه کردن هر ویژگی  اضافی از افزونه استفاده شود‌. 

حال تصور کنید شما قصد اضافه کردن یک ویژگی به سایت را دارید. ولی این ویژگی توسط هیچ نوع افزونه ای ارائه نمی شود. به احتمال زیاد شما برای اضافه کردن ویژگی دلخواه خود با مشکل مواجه می شود و مجبور هستید. از یک برنامه نویس کمک بگیرید که در این صورت نیز مجبور به پرداخت هزینه زیادی خواهید شد.

اما زمانی که شما طراحی سایت اختصاصی را انتخاب می کنید چون سایت از ابتدا با کد نویسی طراحی می شود دیگر هیچ محدودیتی برای اضافه کردن ویژگی های دلخواه خود به سایت نخواهید داشت. معمولا همیشه سایت های اختصاصی دارای ویژگی های متنوع بسیاری هستند به همین خاطر طرفدارن زیادی دارند.

چرا طراحی سایت اختصاصی اهمیت دارد؟
چرا طراحی سایت اختصاصی اهمیت دارد؟

قیمت طراحی سایت اختصاصی

قطعا تا این جای مقاله به کیفیت و اهمیت سایت های اختصاصی پی بردید. این سایت ها از صفر تا صد برای کسب و کار شما طراحی و کدنویسی شده و از هیچ گونه قالب آماده استفاده نمی کنند. به همین دلیل هزینه طراحی سایت های اختصاصی نسبت به سایت های آماده بیشتر است. ولی بسیاری از افراد به دلیل بالا بودن هزینه این سایت ها از سایت های وردپرسی ساده استفاده می کنند. به طور کلی قیمت طراحی سایت اختصاصی به کیفیت، سبک و نوع آن بستگی دارد. بنابراین باید ابتدا نوع کسب و کار و نیازهای شما توسط طراح سایت بررسی و سپس قیمت گذاری شود. اگر شما نیز در زمینه هایی همچون فروش و ارائه خدمات فعالیت می کنید، سایت های اختصاصی برای شما بازدهی بیشتری خواهند داشت. همچنین شرکت ها نیز برای برندینگ و معرفی محصولات و خدمات خود باید از سایت های اختصاصی استفاده کنند. ولی با این وجود این اوصاف شما می بایست ابتدا اطلاعات خود را در خصوص سایت های اختصاصی تکمیل کنید. بدین منظور سازان سایت مشاوره های بسیار ارزشمندی را در اختیار شما قرار خواهد داد تا با اطلاعات کامل بهترین سایت را برای کسب و کار خود انتخاب نمایید. برای این کار با شماره 09195536656 تماس حاصل نمایید.

سازان سایت از جمله سایت هایی است که تجربه بسیار بالایی در زمینه انواع کسب و کار و طراحی سایت دارد. این شرکت تیمی بسیار حرفه ای و متخصص را گرد خود آورده است و با همکاری تیمی بهترین خدمات و مناسب ترین هزینه را به شما ارائه خواهد داد. در نتیجه شما با سایت های طراحی شده توسط تیم سازان سایت و پشتیبانی شبانه روزی می توانید بیشترین و بهترین بازدهی را از کسب و کار خود تجربه کنید.

طراحی سایت اختصاصی ارزان

همان طور که در بالا اشاره کردیم، سایت های اختصاصی صفر تا صد توسط تیمی بسیار حرفه ای طراحی می شوند. هزینه تعیین شده در این سایت ها به طراحی ظاهر گرافیکی سایت، کدهای وارد شده و به طور کلی نوع سایت بستگی دارد. ولی سازان سایت به عنوان یک فرد باتجربه در زمینه سایت به شما توصیه می کند که کیفیت را قربانی ارزانی نکنید.

ولی برای رسیدن به کسب و کاری پربازده باید در ابتدا هزینه هایی صرف شود. شرکت خدماتی تیک شهر با وجود ارائه بالاترین و بهترین سایت ها منصفانه ترین هزینه را نیز برای مشتریان تخمین می زنند. شما نیز می توانید با سپردن طراحی سایت های خود را به تیک شهر بسپارید و بدین طریق درآمد بالایی را وارد زندگی خود نمایید.

جهت مشاهده نمونه کار طراحی سایت 

مزایای طراحی سایت اختصاصی

معمولا سایت های اختصاصی مزایای بیشتری نسبت به سایر سایت ها دارند‌. به همین خاطر تاکنون توانسته اند نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کنند. ما در اینجا بعضی از طراحی سایت اختصاصی را برای شما بیان کرده ایم.

مزایای طراحی سایت اختصاصی
مزایای طراحی سایت اختصاصی

– امکان تغییر به صورت دلخواه

سایت های اختصاصی معمولا توسط ماهر ترین برنامه نویس های طراحی وب ساخته می شوند. به همین خاطر در هر زمانی امکان تغییر در سایت وجود دارد. این یکی از مزایایی می باشد که باعث شده است افراد زیادی طراحی سایت اختصاصی را انتخاب کنند.

همچنین باتوخه به این که معمولا طراحی سایت های اختصاصی هزینه و زمان بیشتری نسبت به سایر سایت ها می‌برند اما چون امکان قابلیت تغییر در آن ها زیاد است انتخاب بسیاری از افراد هستند.

– کنترل کامل بر سایت

سایت هایی که با استفاده از وردپرس طراحی می شوند چون توسط قالب های پیش فرض ساخته شده اند امکان کنترل کامل آنها وجود ندارد. اما سایت های اختصاصی معمولا توسط یک برنامه نویس کد نویسی می شوند و به گونه ای ساخته می شوند که ما بتوانیم به راحتی بر روی آن ها کنترل کامل داشته باشیم و هرگاه که بخواهیم به انتخاب و دلخواه خود یک تغییر را در سایت ایجاد کنیم.

برای مثال: در این گونه از سایت ها می توان به راحتی هر گونه تغییر را در هدر و فوتر سایت ایجاد کرد. اما در سایت های وردپرسی تنها میتوان با ورود به قسمت کد نویسی های سایت یک تغییر رنگ در آن ایجاد کرد و نمی توان تغییرات بیشتری را اعمال کنیم.

– عدم وجود کد های اضافه 

وردپرس نوعی قالب آماده برای طراحی سایت می باشد که برای طراحی آن از کد های فراوانی استفاده شده است همین موضوع باعث شده است که کد های اضافی زیادی در سایت های وردپرسی وجود داشته باشد.

اما سایت های اختصاصی چون توسط افراد برای انجام کار خاصی طراحی می شوند به هیچ وجه در آنها از کد های اضافی استفاده نمی شود. به همین خاطر معمولا این گونه از سایت ها دارای حجم کمی هستند.

مزایای طراحی سایت اختصاصی

مزایای سپردن طراحی سایت اختصاصی خود به سازان سایت

معمولا طراحی سایت های اختصاصی کار دشواری می باشد و حتما باید به افرادی سپرده شود که در این زمینه از مهارت بسیار بالایی برخوردار هستند. به همین خاطر ما به شما پیشنهاد می دهیم که این کار را به سازان سایت بسپارید.

  • چون سازان سایت طراحان سایت حرفه ای  زیادی را در اختیار دارد که بسیاری از آن ها فارغ‌التحصیل بهترین دانشگاه ها می باشند.
  • همچنین در سایت سازان اگر طراحی سایت اختصاصی انجام شود ‌و باب میل کارفرما نباشد. طراح سایت موظف است سایت را مطابق علاقه کارفرما بدون دریافت هزینه اضافی اصلاح کند.
  • معمولا هزینه طراحی سایت اختصاصی زیاد است و یکی از دلایل مهمی که باعث می شود افراد زیادی طراحی سایت وردپرسی را انتخاب کنند همین می باشد. اما بهتر است بدانید در سازان سایت طراحی اینگونه از سایت ها با کمترین هزینه ممکن صورت می گیرد. زیرا در سازان سایت همیشه رضایت مشتریان در صدر اهداف قرار دارد.

مزایای طراحی سایت اختصاصی

2 پاسخ

    1. بله کاملا درسته طراحی سایت اختصاصی به شما امکانات بیشتری را ارائه میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *