اشتراک گذاری مقاله

با سایت خوب بهتر دیده شو بیشتر بفروش

آخرین مقالات

طراحی سایت خبری و مزایا و امکانات آن

طراحی سایت خبری و مزایا و امکانات آن

سایت های خبری یکی از برترین و باکیفیت ترین رسانه برای اطلاع رسانی به شمار می روند. بسیاری از مخاطبین در طول روز برای اطلاع و اطمینان از برخی از اخبار به سایت های خبری مراجعه می کنند. حال طراحی سایت خبری برای صاحب سایت چه سودی دارد؟ بسیاری از افراد از طریق پخش تبلیغات و مواردی از این قبیل می توانند کسب و کاری پر رونق را برای خود رقم بزنند. از آن جا که سایت های خبری مخاطبین بسیار زیادی از تمامی شهرهای کشور دارد، افراد زیادی می توانند برای تبلیغات به این سایت مراجعه نمایند. بد نیست بدانید که طراحی سایت خبری با وردپرس یکی از محبوبترین مدلهای طراحی سایت است!

سایت های خبری از چه نوع سایتی هستند؟

سایت های خبری همان طور که از نامشان مشخص است مکانی برای انتشار مطالب و خبرهای روز دنیا می باشد. در این حالت علاقه مندان به اخبار و حوادث با پیگیری این سایت ها به افزایش بازدید آن کمک می کنند. سایت های خبری می توانند مختص یک منطقه خاص و یا کل جهان باشند. این سایت ها لزوما تنها بر روی ارائه اخبار و حوادث تمرکز ندارند بلکه می توانند با معرفی فروشگاه ها و خدمات به صورت غیر مستقیم و یا مستقیم درآمد بالایی را برای خود داشته باشند.

سایت خبری موفق به چه صورت است؟

یک سایت خبری موفق می بایست ترافیک درستی را بدست بیاورد. بروز رسانی وبسایت های اخبار از جمله مواردی است که می تواند ورودی زیادی را دریافت کند. برای رسیدن به یک سایت خبری موفق نیازی به انجام کارهای پیچیده نیست بلکه باید شما با انتشار اخبار جدید و بروز می توانید سایت خود را ارتقا دهید. بنابراین اغلب وبسایت های اخبار به صورت ساده و با کمترین رنگ و لعابی طراحی شده است. در واقع سایت هایی که با در رعایت اصول سئو و قرار دادن اطلاعات و اخبار بروز توانسته باشند که به صفحات اول گوگل مراجعه شوند، در لیست سایت های خبری موفق قرار می گیرند.

طراحی سایت خبری و مزایا و امکانات آن

امکانات سایت های خبری

  • امکان نمایش جدیدترین و پربازدیدترین اخبار
  • قابلیت اولویت بندی اخبار و حوادث
  • امکان دسته بندی اخبار و حوادث بر اساس نوع و منطقه
  • قابلیت آپلود تصاویر، متن و ویدیو
  • امکان دریافت اخبار و ویدیو از کاربران
  • اشتراک گذاری سریع اخبار جدید در سایت
  • امکان ارسال برخی از تصاویر و متون به صورت خودکار

ویژگی های سایت های خبری

یکی از ویژگی های سایت های خبری موفق و درجه یک بروز رسانی اطلاعات است. همچنین نحوه نمایش اخبار نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. کاربر با انتشار اخبار و حوادث به صورت جنجالی و هیجان انگیز می تواند مخاطبین بسیاری را جذب سایت کند. از جمله ویژگی های اصلی سایت های اخبار و حوادث می توان به طراحی ساده و استفاده از رنگ های خنثی، سرعت بالا و … اشاره کرد. همچنین شما می توانید در هنگام طراحی سایت سایر ویژگی های مورد نیاز خود را نیز در داخل سایت به کار ببرید. سازان سایت بر اساس نیاز و سلیقه شما بهترین و کاربردی ترین سایت را طراحی خواهد کرد. برای درخواست سایت با شماره 09195536656 تماس حاصل نمایید.

طراحی سایت خبری

سرعت بالای بارگزاری مطالب

یکی از اصلی ترین شاخصه های یک سایت خبری خوب، سرعت بالای لود می باشد. زیرا در صورت پایین بودن سرعت لود، کاربران پس از ورود از سایت خارج می شوند. خروج سریع کاربران از سایت باعث کاهش اهمیت سایت شما نزد موتورهای جستجوگر گوگل می شود. به همین دلیل سایت های خبری باید از سرعت بالایی برخوردار بوده و بتوان فایل ها را به سرعت بر روی آن بارگزاری کرد.

اهداف سایت های خبری

در بحث طراحی سایت خبری، سایت های خبری به منظور ارائه اخبار و حوادث به کل جهان طراحی می شوند. در این میان نوع انتشار اخبار و آرشیو خبرها، هدف از انتشار اخبار و … اهمیت بالایی دارد. ولی به طور کلی دیده شدن از طریق سایت و افزایش بازدیدکننده از جمله اهدافی است که سایت های خبری در پیش دارند. با افزایش نرخ ترافیک سایت شما در صفحات بالایی گوگل نشان داده می شود. با این کار شما می توانید از طریق تبلیغات درآمد بالایی را بدست بیاورید.

سئو سایت خبری

بهینه سازی سایت و یا همان سئو موضوعی ساده و در عین حال پیچیده است. در واقع موتورهای جستجوگر گوگل یک سری قوانین و مقرراتی تعیین کرده است تا اخبار و محتوای درج شده بر روی آن برای مخاطب جذابیت کافی داشته باشد. ولی رعایت قوانین وضع شده کار راحتی نیست و نیاز به زمان و تخصص دارد. سئو سایت خبری شامل درج اخبار و حوادث بروز، ایجاد هیجان در ارائه اخبار، استفاده از تصاویر مناسب و مواردی از این قبیل می شود. با رعایت سئو در وبسایت های خبری می توان ترافیک سایت را افزایش داد. شما می توانید از طریق تماس با شماره 09195536656 اطلاعات خود را در زمینه سئو تکمیل کنید.

طراحی سایت خبری

طراحی سایت خبری ارزان

طراحی سایت کار ساده ای نیست و یک نفر به تنهایی نمی تواند این کار را انجام دهد. برای طراحی سایت های اخبار و خبری می بایست ابتدا هاست و دامنه خریداری کرده و صفحات مختلف آن را طراحی نمود. همچنین این سایت ها دارای امکانات و قابلیت های بسیاری هستند و باید سرعت بالایی داشته باشند. به همین دلیل باید این سایت ها را به صورت اختصاصی طراحی کرد. سازان سایت با مناسب ترین هزینه بهترین سایت خبری را در اختیار شما قرار خواهد داد.

طراحی سایت خبری با وردپرس

در بحث طراحی سایت خبری با وردپرس، باید بدانیم که وردپرس از جمله برترین سایت متن باز است که امکان انتشار اخبار و حوادث را با مناسب ترین هزینه برای شما فراهم می کند. در حال حاضر نیز بسیاری از سایت های خبری در قالب وردپرس طراحی می شوند. برخی افراد گمان می کنند که سایت های طراحی شده در قالب وردپرس نمی توانند به خوبی رتبه یک گوگل را بدست بیاورند. ولی سایت های وردپرسی طراحی شده در سازان سایت قابلیت ها و امکانات بسیاری دارند که می توان درآمد بسیاری را برای صاحب سایت به دنبال داشته باشد.

چرا طراحی سایت خبری را به سازان سایت بسپاریم؟

سازان سایت یکی از شرکت های پیشنهادی برای طراحی سایت به شمار می رود. سایت های طراحی شده در این شرکت با توجه به هدف و کاربری سایت و سلیقه مشتری طراحی می شوند. همچنین شما با وجود پشتیبانی کامل تیم تخصصی سازان سایت هیچ گونه نگرانی بابت مشکلات سایت نخواهید داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *