اشتراک گذاری مقاله

با سایت خوب بهتر دیده شو بیشتر بفروش

آخرین مقالات

سئو خارجی یا آف پیج چیست و چه اهمیتی دارد

سئو خارجی یا آف پیج چیست و چه اهمیتی دارد

در مقاله قبلی در خصوص سئو داخلی سایت صحبت کردیم. ولی در مقابل سئو داخلی سایت، سئو خارجی سایت قرار دارد که به یک اندازه حائز اهمیت است و تکمیل کننده کیفیت سایت شما می باشد. سئو سایت خارجی یکی از فعالیت هایی است که شما را در بین رقبا موفق تر خواهد کرد. حال سئو خارجی یا آف پیچ چیست و چه اهمیتی دارد ؟ اطلاع از سئو داخلی سایت نیازمند صرف ساعت ها صحبت و بررسی است.

بدون صرف زمان بر روی سایت و عدم تخصص و مهارت در رابطه با قوانین گوگل شما هیچ درآمدی از سایت خود نخواهید داشت. سازان سایت مقاله ای کامل را در اختیار شما قرار داده است تا شما با مطالعه آن ها به تمامی سوالات و ابهامات ذهنی خود برسید. بنابراین تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید.

سئو خارجی یا آف پیج چیست؟

آف پیج یا همان سئو خارجی به مجموعه اقدامات صورت گرفته در خارج از سایت شما گفته می شود که رتبه بندی سایت شما را به صورت کامل تغییر می دهد. فاکتورها و رفتارهای بسیاری وجود دارد که مجموعه و نتیجه آن بر روی میزان بازدید سایت شما تاثیر می گذارد. در واقع شما با استفاده از سئو خارجی مخاطبین را از سایت های دیگر به سایت خود را هدایت می کنید. البته این موضوع به همین سادگی ها هم نیست و باید به صورت کامل با قوانین و اصول آن آشنا باشید.

سئو خارجی سایت و سئو داخلی و چه تفاوتی با یکدیگر دارد؟

سئو  داخلی سایت بر روی صفحه سایت شما صورت می گیرد و شامل بهینه سازی کلمات کلیدی، لینک دهی اصولی و استاندارد، تجربه کاربری، عکس های اورجینال و جذاب و مواردی از این قبیل می شود. ولی سئو خارجی مجموعه ای از فعالیت هایی است که در خارج از سایت شما صورت می گیرد.

در واقع سئو داخلی حکم تبلیغات را داردبا این کار اعتبار سایت شما افزایش می یابد. به طور کلی سئو گوگل سایت شما را بر اساس سئو داخلی ارزیابی می کند. ولی سئو خارجی میزان اعتبار صفحات سایت شما را شکل می دهد. در نتیجه سئو سایت داخلی و سئو خارجی مکمل یکدیگر هستند و باید در کنار یکدیگر سایت شما را به صفحات اولیه گوگل هدایت کنند.

سئو خارجی چه اهمیتی دارد؟

برای پاسخ دهی به این که سئو  آف پیج چیست و چه اهمیتی دارد باید ابتدا مزایای سئو خارجی را شناسایی کنید. در زیر به این مزایا می پردازیم:

بهینه سازی سایت در نگاه گوگل

در واقع هر فعالیتی که در سایت ها چه به صورت داخلی و چه به صورت خارجی صورت می گیرد با هدف بهینه سازی و ارزشمندی سایت در نظر گوگل می باشد. چرا سئو سایت برای صاحبین کسب و کار تا این اندازه اهمیت دارد؟ هنگامی که شما سایت خود را راه اندازی می کنید در واقع یک قدم برای رسیدن به درآمد بیشتر برداشتید.

ولی در واقع چیزی که شما را به اهداف نهاییتان می رساند، رعایت اصول سئو و بهینه سازی آن برای گوگل است. بنابراین برای رسیدن به موفقیت در کسب و کار سئو خارجی سایت را در اولویت کار خود قرار دهید.

سئو

افزایش ترافیک سایت

هنگامی که ماندگاری کاربران در سایت شما افزایش یابد، گوگل سایت شما را به کاربران بیشتری نشان می دهد. شما با فعالیت در سایت و هزینه برای سئو نیازی به صرف بودجه برای تبلیغات ندارید. زیرا موتورهای جستجوگر گوگل در صورت تشخیص اعتبار سایت شما بدون هزینه تبلیغاتی فراگیر را ارائه می دهد.

در نتیجه شما باید سئو خارجی سایت را به گونه ای طراحی کنید که علاوه بر افزایش بازدیدکنندگان سایت، ماندگاری آن ها را افزایش دهید. برای رسیدن به بالاترین ترافیک برای سایت خود با شماره 09195336656 تماس حاصل نمایید تا سریع ترین و موثرترین ترفند را به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهد.

افزایش اعتبار سایت

شما چگونه سایت خود را افزایش می دهید؟ سئو خارجی سایت اعتبار شما را نزد گوگل افزایش می دهد. شما باید در سایت هایی که به صورت گسترده فعالیت می کنند و مطابق با کسب و کار شما هستند مقاله ای بسیار مفید را قرار دهید. در این حالت سایت شما بدون هزینه تبلیغ شده و بازدیدکنندگان چندین برابر پیدا خواهد کرد. در نتیجه به خوبی سایت را بررسی کرده و تبلیغات را در سایت های مناسب قرار دهید.

ترفندهای سئو خارجی سایت

برای رعایت سئو خارجی سایت شما باید تمامی قوانین و ترفندهای این کار را شناسایی کنید. تعداد دامنه های لینک داده شده به سایت شما، رتبه سایت های لینک داده شده، مرتبط بودن صفحات، اعتبار دامنه های لینک دهی شده، تعداد لینک های فالو و نافالو، تنوع انواع لینک، انکرتکست لینک، برندسازی، لینک سازی، بازاریابی محتوایی، محتوای پی آر، سئو محلی، اینفلوئنسر مارکتینگ، پست مهمان، پادکست و … از جمله اصولی است که باید در سئو خارجی سایت رعایت گردد.

هر یک از این اصول قوانین خاص خود را می طلبد و بدون آن نمی توانید انتظار رشد سایت خود را داشته باشید. سازان سایت این ترفندها را به روش اصولی برای سایت شما اجرا خواهند کرد. در واقع شما با سپردن سئو خارجی سایت شاهد رشد و افزایش بازدیدکنندگان سایت خود خواهید بود.

استراتژی سئو خارجی سایت

سئو سایت خارجی می بایست از یک استراتژی خاص پیروی کند. عدم توجه به سئو خارجی سایت رتبه سایت شما را کاهش می دهد. از این رو شرکت های معتبر برای رعایت اصول سئو افرادی را استخدام کرده و یا این کار را به صورت پروژه ای به آن ها می سپارند. بک لینک ها یکی از اصول پایه و اساسی موفقیت سایت است که بر روی آن تاکید بسیاری می گردد. برخی از افراد ناشی کمیت را فدای کیفیت می کنند. بدین صورت که با تولید تعداد زیادی بک لینک و انتشار مقاله در سایت های دیگر سعی در افزایش رتبه سایت را دارند. در صورتی که تولید یک بک لینک باکیفیت و تاثیرگذار می تواند رتبه سایت شما را چندین برابر افزایش دهد. شما باید پیش از انتشار محتوای خود در سایت های خارجی ابتدا کیفیت و میزان بازدیدکنندگان سایت را بررسی کنید. در صورت بالا بودن بازدید کننده سایت و ارتباط آن ها با محتوای سایت شما می توانید انتظار نتیجه ای ایده آل را داشته باشید. البته کیفیت و نحوه تولید محتوا و زمان انتشار آن نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. تیم حرفه ای سازان سایت با بهره گیری از تخصص و تجربه خود صفر تا صد سئو خارجی یا آف پیج شما را برعهده گرفته و شما را به سایتی پربازدید تبدیل خواهند کرد. برای دریافت مشاورین این شرکت تماس بگیرید.

سئو خارجی سایت با سازان سایت

عوامل و فاکتورهای مختلفی رشد سایت شما را افزایش می دهند، یکی از این فاکتورها رعایت اصول سئو خارجی است. بنابراین شما با دانستن این که سئو خارجی سایت یا آف پیج چیست و چه اهمیتی دارد می توانید به هدف خود از طراحی و راه اندازی سایت برسید.

شما از طریق تماس با شماره تلفن 09195536656 می توانید ایرادات و مشکلات سایت خود را به صورت رایگان مورد بررسی قرار داده و بهترین ترفند را برای پیشرفت کسب و کارتان به کار ببرید. سازان سایت شامل تیمی بسیار حرفه ای هستند که هر کدام به صورت تخصصی بر روی یک بخش از سایت شما تمرکز می کنند تا با این هماهنگی تیمی شما را به درآمد میلیاردی برسانند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *