اشتراک گذاری مقاله

با سایت خوب بهتر دیده شو بیشتر بفروش

آخرین مقالات

طراحی سایت وردپرسی

طراحی سایت وردپرسی

سایت ها امروزه یکی از کاربردی ترین ابزار برای رونق کسب و کار و برندینگ است. این ابزارهای تبلیغاتی و فروش در قالب های مختلفی طراحی می گردد. وردپرس یکی از رایج ترین و ساده ترین قالب طراحی سایت است که در حال حاضر کاربران از آن استفاده می کنند. برای طراحی سایت وردپرسی به یک سری اطلاعات نیاز است که ما در ادامه در اختیارتان قرار خواهیم داد. بنابراین اگر شما نیز قصد راه اندازی یک سایت را دارید تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید.

وردپرس چیست؟

وردپرس با سیستم مدیریت محتوا سایت ساده محبوبیت بسیاری را بدست آورده است. این بستر تبلیغات امروزه میزبان بسیاری از سایت ها می باشد. ولی آیا از ماهیت وردپرس مطلع هستید؟

به صورت ساده و خلاصه وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای ساده است که با کمک آن می توان انواع سایت ها را راه اندازی و مدیریت کرد. این سایت ساز متن باز را می توان با کمی دانش کدنویسی به صورت اختصاصی طراحی نمود.

هزینه طراحی سایت وردپرسی چقدر است؟

قیمت طراحی سایت وردپرسی به صورت مستقیم با قالب آن در ارتباط است. طراحی سایت با قالب آماده هزینه ارزان تری نسبت به سایت های اختصاصی دارد.

ولی در مقابل سایت های اختصاصی بازدهی بیشتری خواهد داشت و هزینه صرف شده را سریع تر به شما باز می گرداند. تیم تخصصی سازان سایت با مناسب ترین هزینه سایت دلخواه شما را طراحی و راه اندازی خواهند کرد. برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09195536656 تماس بگیرید.

امنیت سایت وردپرس

یکی از مهم ترین مواردی که در طراحی سایت بسیار اهمیت دارد، موضوع امنیت سایت است. وردپرس همواره در حال بروز رسانی است تا امنیت بیشتری پیدا کند. امنیت سایت های وردپرسی و یا هیچ سایتی را نمی توان به صورت صد در صدی تضمین کرد. ولی وردپرس راه های متفاوتی را پیش روی طراحان قرار می دهد تا از طریق آن از نفوذ هکرها جلوگیری کنند. تیم تخصصی سازان سایت با انواع روش های کدنویسی سایتی بسیار حرفه ای را با امنیت بالا در اختیار شما می گذارد.

طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس

امروزه تغییرات مثبتی در عادات خرید مشتریان به وجود آمده است. بدین صورت که خرید آنلاین از سایت ها بیشتر از روش حضوری مورد توجه قرار گرفته است. با توجه به ساده بودن مدیریت محتوا در وردپرس امروزه بسیاری از سایت های فروشگاهی با استفاده از وردپرس طراحی شده است. همچنین کار با طراحی سایت فروشگاهی بسیار ساده بوده و همه افراد می توانند مدیریت آن را برعهده بگیرند.

طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس

طراحی سایت شرکتی در وردپرس

برای طراحی سایت شرکتی وردپرس بهترین گزینه است. زیرا وارد کردن محتوا در سایت های وردپرس بسیار ساده است و حتی افراد مبتدی نیز می توانند خدمات و محصولات سایت را به راحتی وارد سایت کنند.

در حال حاضر قالب های مختلفی موجود است که شما با استفاده از آن به صورت رایگان می توانید برای شرکت سایت طراحی کنید. ولی برای ارتقای سریع تر سایت ها می بایست آن را به شکل اختصاصی طراحی کرد.

مزایای طراحی سایت با وردپرس

رایگان بودن سایت وردپرس یکی از مهم ترین مزایای آن است. یعنی شما تنها هزینه خرید سرور و دامنه را پرداخت می کنید و برای وردپرس نیازی به پرداخت هیچ گونه هزینه نیست.

وردپرس سایتی بسیار منعطف است که می توانید انواع افزونه ها و قالب ها را به آن اضافه کرد. این ویژگی به شما کمک می کند تا ظاهر و نمای سایت را تغییر دهید.

سایت های وردپرس به صورت بسیار ساده طراحی می شوند و تمامی کاربران بدون هیچ آگاهی می توانند از آن استفاده کنند.

یکی از مهم ترین مزایای وردپرس ورود اطلاعات به سرعت و به سادگی است. در این حالت شما می توانید در مدت کوتاهی هزاران محصول را وارد سایت کنید.

چرا طراحی سایت با وردپرس؟

همان طور که می دانید پلتفرم های متعددی برای طراحی سایت وجود دارد. ولی چرا بهتر است که سایت را با وردپرس طراحی کنیم؟ طراحی سایت در وردپرس بسیار ساده است و برای آن نیازی به پرداخت هزینه ندارید. به همین دلیل امروزه بیش از 95 درصد از سایت های موجود در قالب وردپرس طراحی شده است. همچنین امنیت بالای سایت وردپرس نیز از دیگر دلایلی است که کاربران را ترغیب به استفاده از پلتفرم وردپرس برای طراحی سایت می کند.

چرا طراحی سایت وردپرسی ؟

درآمد سایت های وردپرس چقدر است؟

قطعا هدف هر کسب و کار از طراحی سایت وردپرسی افزایش درآمد است. میزان درآمد سایت ها با یکدیگر تفاوت دارد زیرا کیفیت سایت ها بر اساس اصول سئو سایت و نحوه طراحی آن تعیین می شود. بنابراین هر چه شما وقت بیشتری برای افزایش کیفیت سایت اختصاص دهید، درآمد بیشتری را نیز بدست خواهید آورد. شرکت سازان سایت تخصص و مهارت بسیاری در طراحی سایت وردپرسی و سئو سایت دارد و می تواند شما را به اهدافتان برساند.

سئو سایت وردپرسی

پس از این که طراحی سایت با موفقیت انجام شد نوبت به سئو سایت می رسد. سئو سایت شامل یک سری قوانین و اصولی است که سایت شما را به صفحه اصلی گوگل هدایت می کند. در این حالت سایت شما بازدید بیشتری را تجربه کرده و در نتیجه فروش بالایی را دارد. سئو سایت کار ساده ای نیست و نیاز به تخصص و تجربه بالایی دارد. سازان سایت تیمی بسیار حرفه ای و تخصص در زمینه طراحی و سئو سایت است که به صورت تضمینی بازدید سایت شما را افزایش می دهد.

طراحی سایت وردپرسی با سازان سایت

در حال حاضر شرکت های مختلفی برای طراحی سایت وجود دارد. به گونه ای که شما با یک سرچ ساده در اینترنت هزاران شرکت طراحی سایت را مشاهده خواهید کرد. ولی چگونه می توان بهترین شرکت طراحی سایت را انتخاب کنید. بررسی رزومه شرکت، هزینه دریافتی، پشتیبانی از خدمات و مواردی از این قبیل تعیین کننده کیفیت و اعتبار سایت است. سایت سازان به صورت اختصاصی بهترین سایت را برای مشتریان طراحی می کند. همچنین خدمات پشتیبانی نیز به سایت های طراحی شده توسط سازان سایت تعلق می گیرد. برای درخواست طراحی سایت وردپرسی با شماره 09195536656 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *