نمونه کار طراحی گرافیک

نمونه کار طراحی گرافیک

طراحی گرافیکی امروزه طرفدار بسیاری پیدا کرده است. ولی چگونه می توان بهترین کار گرافیکی را تشخیص داد؟ پیدا کردن فردی که بتواند به خوبی کارهای گرافیکی را انجام دهد کار ساده ای نیست. در این زمینه مشاهده نمونه کار طراحی گرافیک می تواند کمک بسیاری کند. این نمونه کارها باید از نظر نوع طراحی و رنگ در سطح استانداردی قرار گیرد. سازان سایت بهترین نمونه کار طراحی را به شما ارائه خواهد داد. برای مشاهده نمونه کار و لیست قیمت کارهای گرافیکی با شماره 09195536656 تماس بگیرید.

نمونه کار طراحی گرافیک چیست؟

این نمونه کارها طرح هایی هستند که یک طراح با استفاده از دانش و مهارت خود به تصویر کشیده است. یک مشتری با مشاهده این طرح ها می تواند از تخصص و مهارت طراح اطمینان حاصل نماید. همچنین هر گرافیست سبک و سلیقه مخصوص به خود را دارد و کارفرمایان با توجه به آن بهترین طراح را انتخاب می کنند. نمونه کارهای طراحی گرافیک در حوزه های مختلفی قرار گرفته است. شما با مشاهده نمونه کار طراحی گرافیک می توانید سلیقه خود را به طراح نشان دهید. این کار باعث افزایش سرعت پروسه طراحی می گردد.

انواع نمونه کار طراحی گرافیک

طرح های گرافیکی در گروه و دسته های مختلفی قرار می گیرد. در زیر به برخی دو دسته رایج طرح های گرافیکی اشاره می کنیم:

نمونه کار طراحی بنر

بنر طرحی است که جنبه تبلیغاتی دارد و کسب و کار و هدف شما را به افراد متعددی معرفی می کند. در حال حاضر انواع سایت ها و پیج های اینستاگرامی برای معرفی کسب و کار خود از این طرح های گرافیکی استفاده می کنند. با توجه به اهمیت رنگ و المان های به کار رفته در بنرها بر روی بازدهی کار باید از افراد حرفه ای برای طراحی بنر کمک گرفت. شرکت سایت سازان با ارائه بهترین نمونه کار طراحی بنر حرفه و تخصص خود را در زمینه طراحی گرافیک به رخ مشتریان کشیده است. شما نیز می توانید نمونه ای از بنرهای طراحی شده توسط این تیم را در سایت مشاهده کنید.

طراحی کاتالوگ

طراحی کاتالوگ یکی از سخت ترین کارهای گرافیکی است که هر فردی قادر به انجام آن نمی باشد. کاتالوگ ها دفترچه هایی هستند که شامل عکس و مشخصات محصولات شما می شوند. این دفترچه ها در ابعاد و مدل های مختلفی موجود است که شما می توانید طراحی آن را به گرافیستان حرفه ای سازان سایت بسپارید. گرافیستان سازان سایت طرح های پیشنهادی را با توجه به سلیقه و نظر شما طراحی می کنند تا شما از طرح های ارائه شده رضایت کامل داشته باشید.

بهترین نمونه کار طراحی گرافیک

انتخاب رنگ و المان مناسب با کسب و کار شما یکی از ویژگی های یک گرافیست حرفه ای به شمار می رود. در واقع طراحی گرافیک پروسه ای سلیقه ای نیست و نیاز به دانش و مهارت دارد. شما چگونه بهترین نمونه کار طراحی گرافیک را انتخاب می کنید؟ سازان سایت شما را در زمینه انتخاب بهترین تم و زمینه برای کسب و کار راهنمایی کند. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با شماره 09195536656 تماس حاصل نمایید.

رنگ در طراحی گرافیک

در طراحی گرافیک رنگ ها سلیقه ای انتخاب نمی شوند. بلکه هر رنگ نشان دهنده یک محتوای خاص است و معنی مشخصی می دهد. به عنوان مثال برای فروشگاه های لوازم آرایشی از رنگ هایی همچون قرمز، بنفش، کرم و مواردی از این قبیل استفاده می کنند. زیرا تاثیرات روانی مثبتی را بر روی خانم ها دارد. در نتیجه یک طراح حرفه ای ریزبین است و در هنگام طراحی به تمامی نکات توجه می کند. آیا شما تا به حال به معانی رنگ ها توجه داشتید؟ سری بعد که در حال سفارش نمونه کار طراحی گرافیک بودید، حتما بر روی تاثیرات روانی رنگ ها تاکید کنید.

طراحی قالب شبکه های اجتماعی

زیبایی ظاهری در شبکه های اجتماعی خصوصا اینستاگرام نشان دهنده هویت برند شما می باشد. به همین دلیل باید برای کاور پست ها و هایلایت ها از طرح های خاص و زیبا استفاده کنید. استفاده از زیبایی های بصری مخاطبان را به سمت محتوای پیج شما هدایت می کنند. همچنین عدم رعایت اصول گرافیکی باعث افت کیفیت پیج خواهد شد. به همین دلیل شما نیز با طرح های حرفه ای و شیک بازدهی کار خود را چندین برابر کنید.

طراحی گرافیک چقدر زمان می برد؟

مدت زمان اتمام سفارش کارهای گرافیکی به نوع کار بستگی دارد. به عنوان مثال طراحی بنر در مقایسه با طراحی کاتالوگ زمان کمتری می برد. شما به عنوان یک صاحب کسب و کار باید برنامه ریزی درستی داشته و زمان مناسبی را برای طراحی گرافیک در نظر بگیرید. از طرفی نیاز فوری به یک طرح هزینه آن را نیز افزایش می دهد. سازان سایت سفارشات شما را در حداقل زمان ممکن تحویل خواهند داد. بنابراین هر چه سریع تر درخواست طرح های مورد نیاز خود را به این تیم سفارش دهید.

سفارش انواع کارهای گرافیکی

همان طور که در بالا اشاره کردیم، کارهای گرافیک در دسته های مختلفی اعم از طراحی بنر، طراحی لوگو، طراحی پوستر، طراحی کاور پست، طراحی کاور هایلایت، طراحی رابط کاربری سایت، طراحی موشن گرافی و … قرار می گیرد. بنابراین شما باید ابتدا نوع دسته بندی طرح خود را مورد بررسی قرار دهید و مناسب ترین گروه را انتخاب کنید. اگر در زمینه نمونه کار طراحی گرافیک نیاز به مشاوره و راهنمایی دارید با شماره 09195536656 تماس حاصل نمایید.

تعرفه طراحی گرافیک چقدر است؟

پس از مشاهده نمونه کارهای ارائه شده در زمینه طراحی گرافیک شما نیاز به یک لیست قیمت واضح و دقیق دارید. هزینه طرح های گرافیکی به نوع کار و میزان تسلط طراح بستگی دارد. برخی از طراحان قیمت های نجومی را به مشتریان ارائه می دهند. ولی سازان سایت با در نظر گرفتن بالا بودن حجم طرح های گرافیکی درصدد است که منصفانه ترین هزینه را به مشتریان تقویم کند. بنابراین شما می توانید بهترین نمونه کارهای طراحی گرافیک را با بالاترین کیفیت به این تیم حرفه ای سفارش دهید. برای برقراری ارتباط با متخصصین ما با شماره 09195536656 تماس بگیرید و یا در واتساپ پیغام بگذارید.