اشتراک گذاری مقاله

با سایت خوب بهتر دیده شو بیشتر بفروش

آخرین مقالات

تفاوت طراحی سایت وردپرسی با کدنویسی

تفاوت طراحی سایت وردپرسی با کدنویسی

آیا شما نیز به فکر پیشرفت کسب و کار خود از طریق طراحی سایت هستید؟ طراحی و راه اندازی سایت به همین راحتی نیست. کارفرما باید اطلاعات کاملی از انواع سایت ها و قابلیت های آن ها بدست بیاورد. تفاوت طراحی سایت وردپرسی با کدنویسی به شما کمک می کند که بهترین سایت را برای کسب و کار خود انتخاب کنید. سایت وردپرسی و سایت کدنویسی دو سایت رایج و کاربردی برای کسب و کارها به شمار می رود. شما با مطالعه این مقاله بهترین سایت را بری بیزینس خود انتخاب خواهید کرد.

 

شما کدوم روش طراحی سایت را ترجیح می دهید؟

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا بسیار کاربردی و انعطاف پذیر است و بدون نیاز به کدنویسی می توان آن را راه اندازی کرولی خب با وجود ارزان بودن این سایت بسیاری از افراد سایت ها را به صورت اختصاصی طراحی می کنند تا سریع تر به اهداف خود برسند. سایت وردپرسی می تواند جوابگوی بسیاری از نیازهای شما باشد. ولی سایت های کدنویسی قدرت بازدهی بالاتری دارد. تفاوت طراحی سایت وردپرسی با کدنویسی به شما می گوید که کدام سایت بهتر است و می تواند به پیشرفت کسب و کار شما کمک کند.

 

تفاوت طراحی سایت وردپرسی با کدنویسی
تفاوت طراحی سایت وردپرسی با کدنویسی

 

تفاوت طراحی سایت وردپرسی با کدنویسی

 

– سرعت سایت

کاربران سایت ها نیاز به سرعت بالا دارند و با کوتاه ترین تاخیر در لود شدن از سایت خارج می شوند. سرعت لود سایت نهایت بین 1 تا 5 ثانیه است. تاخیر در لود صفحه تعداد کاربران و بازدیدکنندگان سایت شما را کاهش می دهد. پایگاه داده یا php تاثیر مستقیمی بر روی زمان بارگزاری سایت دارد. پس از کلیک کردن کاربر بر روی سایت اطلاعات موجود بر روی پایگاه داده توسط سرور اجرا شده و سایت شما برای مخاطب به نمایش در می آید. بنابراین سایت های کدنویسی شده سریع تر لود شده و مخاطبین بیشتری را به خود جذب می کند.

 

– مقایسه هزینه سایت وردپرسی با کدنویسی

قیمت یکی از مهم ترین مسائلی است که در تفاوت طراحی سایت وردپرسی با کدنویسی باید به آن بپردازیم. هزینه طراحی سایت ها به عوامل متعددی از جمله قابلیت ها و امکانات سایت، نوع آن، مدت زمان تحویل، کیفیت خدمات و … بستگی دارد. معمولا هزینه طراحی سایت های کدنویسی بیشتر از سایت های وردپرسی است.  کارشناسان ما از طریق شماره تماس 09195535565 می توانند اطلاعات کافی در خصوص هزینه های طراحی سایت را در اختیارتان قرار دهند.

 

– سئو سایت وردپرس و کدنویسی

معمولا سایت هایی که در صفحات اول گوگل قرار دارند شانس بیشتری برای درآمدزایی خواهند داشت. این کار تنها با استفاده از قوانین سئو انجام می شود که خود پروسه ای طولانی دارد. رعایت اصول سئو سایت و کسب رتبه در گوگل نیازمند دانش و تخصص بالایی است. به همین دلیل شرکت ها برای راه اندازی و کار با سایت از افرادی متخصص کمک می گیرند. شرکت سازان سایت با بهره گیری از تیمی بسیار حرفه ای سایت شما را به بالاترین رتبه گوگل خواهد رساند. بنابراین اگر تخصصی در زمینه سئو ندارید با شماره 09195536656 تماس بگیرید.

 

سئو سایت وردپرس و کدنویسی

 

 

– بروز رسانی سایت

بروز رسانی یکی از امتیازات مثبت برای طراحان سایت است زیرا باید سایت ها را متناسب با کسب و کار تغییر داد.سایت های وردپرسی را نیز می توان بروز رسانی کرد و بخشی از قابلیت های جدید را به آن اضافه کرد. ولی سایت های کدنویسی کاملا اختصاصی است و می توان کدها و سورس های آن را تغییر داد. البته برای این کار نیاز به دانش و مهارت کدنویسی می باشد. شرکت های معتبر وظیفه پشتیبانی سایت را برعهده می گیرند تا در صورت نیاز مشکل سایت را برطرف کنند. در نتیجه همیشه باید طراحی سایت را به شرکت های معتبر بسپارید. مشاورین ما از طریق تماس تلفنی 09195536656 می توانند شما را راهنمایی کنند.

 

– سرعت طراحی سایت وردپرس و کدنویسی

سرعت طراحی از دیگر تفاوت طراحی سایت وردپرسی و کدنویسی است. استفاده از قالب ها و سورس های آماده وردپرس سرعت مضاعفی به طراحی سایت وردپرسی می بخشد. ولی برای طراحی سایت های کدنویسی باید از صفر شروع کرد. به همین منظور شاید ماه ها طراحی سایت کدنویسی طول بکشید. برای طراحی سایت با سرعت بالا استفاده از قالب های آماده وردپرس بهتر است. البته سرعت طراحی سایت شرکت ها و نحوه عملکرد آن ها نیز تاثیر مستقیمی بر روی زمان طراحی سایت دارد.

 

امنیت سایت وردپرسی بیشتر است یا کدنویسی؟

امنیت یکی از اصلی ترین فاکتور در انتخاب سایت به شمار می رود. فرض کنید که شما سایت خود را راه اندازی کرده و اطلاعات زیادی را در آن ذخیره کردید. اگر امنیت سایت شما تکمیل نباشد ممکن است که تمامی اطلاعات را از دست بدهید. امنیت سایت های وردپرسی و سایت های کدنویسی شده یکسان است و طراحان سایت می توانند امنیت سایت را تامین کنند. البته سایت های وردپرسی اپن سورس هستند و حفظ امنیت آن ها کمی سخت تر می باشد که البته با استفاده از ترفندهای مختلف می توان از هک شدن سایت جلوگیری کرد. ولی امنیت سایت های کدنویسی در سطح بسیار بالایی قرار دارد و نمی توان به راحتی به آن نفوذ کرد.

سایت وردپرسی یا کدنویسی کدام بهتر است؟

در نهایت با مطالعه مقاله بالا با تفاوت طراحی سایت وردپرسی با کدنویسی آشنا شدید. حال به جواب این سوال می رسیم که سایت وردپرسی بهتر است یا سایت کدنویسی شده؟ هیچ جواب قاطع و محکمی برای انتخاب بهترین سایت وجود ندارد. انتخاب سایت وردپرسی و کدنویسی به موارد استفاده شما بستگی دارد. اگر قصد شما از راه اندازی سایت تنها معرفی محصول و یا اعتبار بخشیدن به کسب و کار است سایت های وردپرسی بسیار مناسب هستند. ولی برای سرعت بخشیدن به برندینگ و فروش بیشتر محصولات بهتر است که از سایت های کدنویسی شده استفاده کنید. زیرا این سایت ها قابلیت ها و امکانات بیشتری را در اختیار شما قرار خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *