اشتراک گذاری مقاله

با سایت خوب بهتر دیده شو بیشتر بفروش

آخرین مقالات

طراحی سایت آموزشی و هزینه و امکانات آن

طراحی سایت آموزشی

سایت های آموزشی چه نوع سایت هایی هستند؟ شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که برای اطلاع از یک موضوع کلمه کلیدی آن را در گوگل سرچ کردید. سایت های آموزشی در این زمان می توانند به شما کمک کنند. این سایت ها مبتنی بر آموزش بوده و دسته بندی های مختلفی دارد. طراحی سایت آموزشی نیازمند مهارت و تخصص بالایی است. زیرا در صورت عدم اطلاع از المان های این سایت ها و استفاده نادرست از رنگ بندی و افزونه ها نمی توان جواب درستی را دریافت کرد. سازان سایت با بهره گیری از مهارت و تخصص تیم خود می تواند به بهترین شکل ممکن سایت آموزشی فوق العاده کاربردی را طراحی نمایند. در ادامه به بررسی هزینه طراحی سایت آموزشی نیز خواهیم پرداخت.

طراحی سایت آموزشی و هزینه و امکانات آن

نمونه کار طراحی سایت آموزشی

در حال حاضر سایت های آموزشی با بازخورد بسیاری روبرو شده اند. زیرا تمامی افراد برای افزایش آگاهی خود وارد گوگل شده و کلمات کلیدی مرتبط با موضوع خود را جستجو می کند. سایت هایی که در صفحات اول گوگل نمایش داده می شوند را می توان به عنوان برترین سایت های آموزشی تشخیص داد. ولی مشاهده نمونه کار طراحی سایت سازان سایت بسیار ساده و سریع است. زیرا این شرکت سایت های طراحی شده خود را در سایت و اینستاگرام به نمایش گذاشته اند تا کاربران به راحتی با کارکرد این شرکت آشنا شوند.

اهمیت سایت های آموزشی

امروزه دلایل بسیاری وجود دارد که افراد به جای مراجعه به آموزشگاه ها اطلاعات مورد نیاز خود را به صورت آنلاین و از طریق سایت ها بدست بیاورند. حتی بسیاری از مدارس و دانشگاه ها نیز برخی از دروس را به صورت آنلاین به مخاطبین خود آموزش می دهند. بنابراین بسیاری از مدرسین به جای پرداخت اجاره آموزشگاه و سایر هزینه های جانبی اطلاعات خود را به صورت آنلاین و از طریق طراحی سایت آموزشی در اختیار دانشجویان قرار می دهند.                                                                                                                                                                                                                                              طراحی سایت آموزشی

طراحی سایت فوری

یکی از امتیازات طراح سایت حرفه ای، طراحی سایت به صورت فوری است. برخی از شرکت ها زمان های بسیاری را برای آماده سازی سایت به شما اعلام می کنند. بعضا برخی از شرکت ها حتی زمان های 6 ماهه را نیز به شما اعلام خواهند کرد. ولی در مقابل برخی از طراحان سایت حرفه ای نهایت سعی خود را می کنند تا در کوتاه ترین زمان ممکن سایت ایده آل شما را طراحی نمایند. شرکت سازان سایت دارای تیمی فوق العاده قوی و قدرتمند هستند که با بهترین شرایط سایت را تحویل خواهند داد. ولی به طور کلی زمان طراحی سایت به نوع سایت و قابلیت های آن بستگی دارد. مشاورین سازان سایت می توانند زمان دقیق تحویل پروزه سایت را به شما اعلام کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09195536656 تماس حاصل نمایید.

هزینه طراحی سایت آموزشی

همان طور که تا این بخش از مقاله متوجه شدید، سایت های آموزشی دارای افزونه ها و قابلیت های متعددی است. به عنوان مثال این سایت ها دارای درگاه پرداخت، آپلود فیلم و عکس، بارگزاری محتوای متنی و …. است. بنابراین هزینه طراحی سایت به صورت مستقیم با نوع سایت، سرعت، قابلیت ها و مواردی از این قبیل در ارتباط است. شما می توانید به راحتی از طریق تماس با شماره 09195536656 از هزینه طراحی سایت سازان سایت مطلع شوید.

هدف از طراحی سایت آموزشی چیست؟

سایت های آموزشی همانطور که از نامشان پیداست با هدف آموزش طراحی می شوند. این سایت ها آموزش ها را به صورت آنلاین و در قالب متن و یا تصویر به تمامی افراد ارائه می دهند. در این حالت حتی افراد مناطق محروم نیز می توانند با استفاده از این آموزش ها سطح علمی خود را افزایش داده و مهارت جدیدی یاد بگیرند. همچنین پایین بودن هزینه، یادگیری سریع، امکان بازگشت به آموزش های قبلی و … نیز از اهدافی است که سایت های آموزشی دنبال می کنند.

امکانات سایت های آموزشی

سایت های آموزشی دارای امکانات و قابلیت های متعددی هستند که در زیر به آن اشاره می کنیم:

  • بخشی جهت معرفی خدمات آموزشی و سرفصل های آموزش
  • قابلیت آپلود، عکس، پادکست، متن و ویدیو
  • امکان فروش دوره های آموزشی
  • قابلیت ایجاد وبینار
  • امکان امتیازدهی به آموزش ها
  • بانک سوالات و …

چه افرادی نیاز به طراحی سایت آموزشی دارند؟

یکی از مزایا و قابلیت های سایت های آموزشی امکان اشتراک گذاری آموزش ها به صورت گسترده و بدون محدودیت است. سایت های آموزشی نه تنها برای کاربران مفید است، بلکه مدرس نیز از فروش پکیج های آموزشی درآمدزایی می کنند. ولی مدرس نیز باید علاقه مند به آموزش دادن بوده و به صورت اصولی نکات را آموزش دهند. بنابراین در صورتی که قصد طراحی سایت های آموزشی را دارید باید با این سایت ها به خوبی آشنا شوید. تیم سازان سایت می توانند مشاوره های ارزشمند و کاربردی را در خصوص انواع سایت ها در اختیار شما عزیزان قرار دهند. برای دریافت مشاوره با شماره 09195536656 تماس حاصل نمایید.

سئو سایت آموزشی

به همان میزان که طراحی اصول و استاندارد سایت های آموزشی اهمیت دارد، سئو نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. هنگامی که شما آموزش مورد نظر خود را در گوگل سرچ می کنید، تنها سایت های اول تا سوم شانس کلیک و دیده شدن را دارند. سئو به شما این امکان را می دهد که سایت شما در صفحات اولیه گوگل به نمایش گذاشته شود. در واقع شما با سئو سایت می توانید فروش بیشتری را تجربه کنید.

طراحی سایت آموزشی

مراحل طراحی سایت در سازان سایت

  • مشخص کردن هدف از طراحی سایت و نوع آن
  • انتخاب دامنه و هاست مناسب برای سایت
  • ارائه طرح اولیه و کلی از سایت
  • طراحی اولیه المان ها و صفحات گرافیکی سایت
  • تولید محتوای اصول و مناسب اهداف سایت
  • پشتیبانی از سایت

هزینه طراحی سایت آموزشی

اگر به دنبال راه اندازی یک کسب و کار آنلاین هستید و درحال بررسی روش های متفاوت آن هستید، احتمالا به فکر ساخت یک سایت آموزشی هم افتاده اید. در این صورت است که دانستن هزینه طراحی سایت آموزشی می تواند برای شما بسیار مهم باشد. چرا که با دانستن آن و براورد کردن تمام مسائل، می توانید یک انتخاب درست داشته باشید.

خوب است بدانید که اصولا هزینه طراحی سایت ها به ویژه سایت های آموزشی، به عوامل مختلفی بستگی دارد. زیرا هر کسب و کاری دارای یک ویژگی متحصر به فرد است و همین ویژگی ها هستند که برای اجرا شدن نیاز به هزینه های بیشتر دارند. در ادامه این متن، برای شما لیست مواردی را آورده ایم که می تواند به صورت مستقیم بر روی هزینه طراحی سایت آموزشی تاثیر گذار باشد:

·       تعداد محصول

طبیعی است که هرچه سایت شما تعداد محصول بیشتری داشته باشد، نیاز به صرف هزینه بیشتری برای اضافه کردن محصولات و مشخصات آن ها دارید.

·       تجربه کاربری بهتر

هیچکس نمی خواهد که یک سایت کند داشته باشد. اما باید بدانید که اگر سرعت سایت و… ارزش زیادی برای شما دارد، باید برای هاست بهتر، هزینه بیشتری را بپردازید.

·       ویژگی‌های منحصر به فرد

چیزهایی مانند اتصال خودکار محصولات به نرم افزار های حسابداری، قابلیت ساخت اکانت کاربری در سایت و… مواردی هستند که می تواند باعث راحت و بیشتر دیده شدن شما باشد. اما همانند موارد قبلی، نسبت به هرکدام از این ها هزینه بیشتر می شود.

با هم دیدیم که هزینه  طراحی سایت آموزشی می تواند به چه عواملی بستگی داشته باشد و چطور تخمین زده می شود!

طراحی وب سایت آموزش آنلاین

یکی از بهترین ایده ها برای ساخت یک سایت، طراحی انواع وب سایت آموزش آنلاین است. چرا که علاوه بر ویژگی های مثبتی که آموزش آنلاین دارند، بعد از شیوع ویروس کرونا این سبک آموزش ها بسیار پر طرفدار شدند!

بنابراین با توجه به گسترده بودن شاخه های آموزش؛ شما می توانید به راحتی با طراحی وب سایت آموزش آنلاین، کسب و کار اینترنتی خود را راه بیندازید. البته بایدد به این نکته توجه کنید که در زمینه سایت های آموزشی، رقیب های زیادی وجود دارد. برای همین باید بتوانید نکات و ویژگی های مثبت خود را افزایش دهید تا تبدیل به انتخاب اول مخاطبان خود شوید.

4 نکته که باید قبل از طراحی وب سایت آموزش آنلاین بدانید!

  1. از اجرای ایده های تکراری پرهیز کنید! اولین بودن در یک چیز بهتر از رقابت با اولین ها است.
  2. هواستان به سطح کیفیت باشد! با افزایش انواع آموزش های آنلاین، انتخاب هر فردی بهترین نوع آموزش است.
  3. قیمت را پایین نگه دارید! می توان قیمت نهایی هرچیز را مستقیما به تعداد خرید آن ربط داد، بنابراین سعی کنید تمام قیمت ها رقابتی و منصفانه باشند.
  4. تبدیل به برند شوید! یکی از نکاتی که در موفق شدن یک سایت آموزش آنلاین تاثیر زیادی دارد، نام برند است. برای شناخته شدن برند خود کم کاری نکنید!

تلاش کردیم تا به خوبی شما را چالش های طراحی وب سایت آموزش آنلاین آشنا کنیم. البته این موارد تمام ماجرا نیستند و ما صرفا به بررسی مهم ترین ها پرداختیم.

طراحی سایت آموزشگاهی

طراحی سایت آموزشگاهی غالبا انتخاب دو گروه از افراد است. در ادامه به معرفی هر دو گروه و نکاتی که برای تمام آن ها مفید است می پردازیم.

دسته اول کسانی هستند که صاحب یک آموزشگاه هستند و مشتریان حصوری زیادی دارند. این افراد به دنبال بزرگ تر کردن جامعه کاری خود هستند و طراحی سایت آموزشگاهی را راهی برای این کار می دانند. اما دسته دوم این افراد کسانی هستند که می خواهند یک برند را از 0 شروع کنند و هیچ آموزشگاه یا دفتری به صورتی حضوری ندارند.

شاید فکر کنید دسته اول موفق تر از دسته دوم هستند. اما باید بگوییم این دو کاملا با هم برابری می کنند. چرا که در دسته دوم افراد نیازی به پرداخت هزینه های آموزشگاه حضوری ندارند و صرفا با طراحی سایت آموزشگاهی به درامد می رسند. اما دسته دوم باید مخارجی مانند اجاره آموزشگاه، پول برق و… را پرداخت کنند.

در مثال بالا سعی کردیم بگوییم که اگر به دنبال طراحی سایت آموزشگاهی هستید، درنگ نکنید و ایده های خود را هرچه سریع تر اجرا کنید. در ادامه به معرفی انواع سایت آموزشگاهی که می توانید راه اندازی کنید می پردازیم:

  • انواع آموزش های کنکور و دروس دانشگاهی
  • زبان های برنامه نویسی
  • فروش دوره های آموزشی خارجی
  • آموزش زبان های انگلیسی و…

وسعت و گستردگی این حوزه، دست شما را بسیار باز گذاشته است تا با توجه به سلیقه، یکی از موارد را انتخاب و بعد از طراحی وب سایت آموزشگاهی، آن را اجرا کنید!

آموزش طراحی سایت فرادرس

اگر به دنبال سایت های آموزشی آنلاین رفته باشید و دوره هاییرا به صورت آنلاین دیده باشید، قطعا با نام فرادرس آشنا هستید. سایت فرادرس یکی از بهترین سایت های آموزشی در ایران می باشد که توانسته به خوبی عمل کند.

داشتن یک سایت با طراحی ای شبیه به فرادرس می تواند هدف کسانی باشد که به داشتن سایت آموزشی علاقه دارند. همین موضوع دلیل خوبی برای یادگیری و دیدن دوره های آموزش طراحی سایت فرادرس باشد. شما اگر بتوانید طراحی سایت فرادرس به از 0 تا 100 بیاموزید، قطعا می توانید بسیاری از سایت های دیگر را هم دوباره و برای خود طراحی کنید! آموزش طراحی فرادرس نکات جالبی دارد که خوب است آن ها را بدانید!

  1. طراحی سایت فرادرس کار سختی نیست و با چند ماه آموزش دیدن به راحتی می توانید انجامش دهید.
  2. آموزش طراحی سایت فرادرس مخاطبان زیادی دارد و حتی می توانید بعد از اینکه خودتان آن را یاد گرفتید، به دیگران آموزش دهید.
  3. داشتن یک سایت آموزشگاهی می تواند درامد زیادی را برای شما به ارمغان بیاورد. پس چقدر خوب که این سایت شما شبیه به یکی از بهترین های این حوزه باشد و دارای رابط کاربری بسیار خوبی باشد!

از آموزش ساخت و طراحی سایت فرادرس که بگذریم، خوب است بدانید که داشتن انواع سایت های آموزشی و فروشگاهی در ایران تبدیل به یکی از پول ساز ترین حوزه های کاری شده است. بنابراین اگر به دنبال آغاز کار جدیدی هستید، شاید بهترین انتخاب برای شما باشد!

نمونه سایت آموزشی

تا اینجا در رابطه با طراحی سایت آموزشی و مزیت‌های آن بسیار گفتیم. اما احتمال دارد شما با نوع سایت آموزشی آشنا نباشید. بنابراین در ادامه به معرفی و اشاره به چند نمونه سایت آموزشی می پردازیم.

نمونه سایت آموزشی
داخلی خارجی
فرادرس یودمی
مکتب خونه کورسرا
سون لرن لیندا

با معرفی نمونه سایت آموزشی، احتمالا دیگر می دانیم منظورمان از سایت آموزشی چیست. سایت هایی که با هدف فروش دوره های آموزشی در زمینه های مختلف، به فعالیت می پردازند می تواند یک تعریف درست از سایت های آموزشی باشد.

حال که با این سایت ها به خوبی آشنا شدید، احتمالا با ما هم عقیده باشید که داشتن یک سایت آموزشی چقدر می تواند در کسب درامد به شما کمک کند. از الان تا فروش اولین دوره آموزشی تان، تنها چند قدم فاصله دارید. در ادامه دستورالعمل آن را برای شما آورده ایم:

  1. پیدا کردن ایده مناسب
  2. مشاهده و بررسی نمونه سایت آموزشی
  3. طراحی سایت آموزشی
  4. سئو کردن سایت آموزشی

البته باید به اهمیت دیدن نمونه سایت آموزشی هم تاکید کنیم. چرا که شما تنها با دیدن و مقایسه سایت های رقیب می توانید به بهتر شدن خود کمک کنید. با این کار به راحتی می توانید بهترین نوع سایت آموزشی را برای خود راه اندازی کنید!

تا توانستیم به اهمین دیدن نمونه سایت آموزشی پرداختیم. زیرا واقعا دیدن این نمونه ها قبل از طراحی یک سایت اهمیت بسیار زیادی دارد و دید شما را کاملا باز می کند!

طراحی سایت فروش دوره های آموزشی

در نهایت به طراحی سایت فروش دوره های آموزشی می رسیم. اگر شما مهارت خاص یا ویژه ای دارید که می خواهید آن را به دیگران به صورت اینترنتی و آنلاین آموزش دهید، اگر صاحب یک آموزشگاه هستید و یا حتی اگر استاد دانشگاه و دبیر مدرسه هستید، مس توانید با طراحی سایت فروش دوره های آموزشی به صورت آنلاین مهارت خود را به علاقه مندان آموزش دهید.

از مزایای این کار می توان به این موارد اشاره کرد:

  • ارتباط سریع و هدفمند بین شما و دانشجویان دوره
  • حذف شدن محدودیت های جغرافیایی و هدر رفتن زمان
  • مفید بودن تایم کلاس ها و دسرسی همیشگی داشتن به دوره
  • قیمت بسیار مقرون به صرفه
  • امکان برگزاری دوره به صورت همزمان با صدها دانشجو
  • حذف شدن هزینه های اجاره مکان کلاس برای برگزاری دوره
  • و…

تمام مواردی که بالا گفته شد، از دلایلی هستند که باعث شده است تا افراد امروزه به دنبال شرکت و برگزاری کلاس های آنلاین باشند.

همین موضوع می تواند باعث شود تا شما به فکر طراحی سایت فروش دوره های آموزشی باشید و با اجرا کردن این ایده، به یک درامد همیشگی و خوب برسید!

بنابراین اگر تصمیم خود را گرفته اید و می خواهید به صورت جدی طراحی سایت فروش دوره های آموزشی را آغاز کنید، بهتر است به نکات زیر توجه داشته باشید:

  1. در سایت خود از افراد متخصص استفاده کنید و سایت را اصولی طراحی کنید.
  2. حواستان به کیفیت و قیمت دوره ها باشد. در نهایت کاربران هستند که بین شما و رقبایتان انتخاب می کنند.
  3. گول کلاهبرداران را نخورید و از سایت های آماده استفاده نکنید!

خرید سایت آموزشی

ـخرین مرحله ای که شاید بخواهید اجرا کنید، خرید سایت آموزشی است. چرا که اگر شما به دنبال طراحی سایت های آموزشی بوده باشید، با مقایسه و تحلیل درست تمام شرایط، شاید به این نتیجه برسید که خرید سایت آموزشی بسیار به صرفه تر از طراحی سایت باشد.

ما نمی توانیم بگوییم کدام یک بهتر است، اما به بررسی و بیان مزیت ها و معایب خرید سایت آموزشی می پردازیم:

مزایای خرید سایت آموزشی

در این شرایط شما نیازی ندارید که از 0 سایت را طراحی و آماده کنید. بلکه صرفا با تغیراتی در آن می توانید کاملا سایت شخصی  سازی شده ای را داشته باشید. همچنین در این شرایط شما قسمتی از مسیر را رفته اید و از رقیب خود که طراحی سایت را انتخاب کرده است چند ماه جلوتر هستید.

معایب خرید سایت آموزشی

به دلیل آماده بودن سایت، شما توانایی ایجاد تغیرات زیاد را در سایت ندارید و موارد محدودی را می توانید تغیر دهید. همچنین اگر اسم آن سایت بد در رفته باشد، عملا به جای شروع از 0، دارید از منفی شروع به فعالیت می کنید!

به بررسی مزایا و معایب خرید سایت پرداختیم. البته توجه کنید که این ها تمام مزایا و معایب نبودند. بلکه ما صرفا به برخی از مهم ترین های آن اشاره کردیم. در نهایت این خود شما هستید که باید از میان طراحی سایت آموزشی و خرید سایت آموزشی یک مورد را انتخاب و اجرا کنید!

 

سخن آخر!

سازان سایت تیمی بسیار حرفه ای و باتجربه در زمینه طراحی انواع سایت ها می باشد. این شرکت با همکاری تیمی خود بهترین سایت را با توجه به نیاز شما طراحی خواهند کرد. همچنین پشتیبانی از سایت نیز از دیگر مزایایی است که شرکت سازان سایت به مشتریان خود ارائه می دهد. بنابراین شما با خیالی آسوده می توانید طراحی سایت مورد نیاز خود را با کمترین هزینه طراحی سایت آموزشی، به این شرکت معتبر بسپارید. برای مشاوره بیشتر با این شرکت تماس بگیرید.

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *