اشتراک گذاری مقاله

با سایت خوب بهتر دیده شو بیشتر بفروش

آخرین مقالات

سئو کلاه سیاه

سئو کلاه سیاه

سئو کلاه سیاه چیست؟

سایت شما  با سئو کلاه سیاه نابود می شود به همین دلیل اگر صاحب کسب و کار هستید با مطالعه این مقاله از نابودی سایت جلوگیری کنید. سئو کلاه سیاه چیست؟ موتورهای جستجوگر گوگل یک سری قوانین را برای کاربران خود تعیین کرده است تا کیفیت آن ها را افزایش دهد. برخی از سایت ها برای ورود سریع به صفحات اول گوگل قوانین گوگل را دور می زنند. با توجه به این که سئو کلاه سیاه قوانین سئو را نقض می کند نباید از آن استفاده کرد. زیرا گوگل به سرعت شما را تشخیص داده  و رتبه منفی به آن می دهد. حال چه کنیم که بدون استفاده از سئو سایت کلاه سیاه رتبه بالایی در گوگل بگیریم. آیا استفاده از سئو کلاه سیاه کار درستی است؟ مشاورین ما به صورت رایگان ترفندهای سئو سایت را در اختیار شما قرار خواهند داد. برای دریافت مشاوره با شماره 09195536656 تماس بگیرید.

معرفی سئو کلاه سیاه

سئو کلاه سیاه ترفندهایی است که تنها تمرکز آن بر روی موتورهای جستجوگر گوگل است نه مخاطبین انسانی. این در صورتی است که سئو سایت کلاه سیاه روش هایی برای بهینه سازی سایت در نگاه مخاطب را به کاربر ارائه می دهد. از جمله ترفندهای این روش سئو می توان به متن نامرئی، چپاندن کلمات کلیدی، محتوای تکراری، خرید بک لینک، افزودن کلمات کلیدی غیرمرتبط و … مواردی از این قبیل اشاره کرد.

سئو کلاه سیاه
معرفی سئو کلاه سیاه

چرا از سئو کلاه سیاه استفاده نکنیم؟

سئو کلاه سیاه شاید شما را به صورت موقت به صفحات اولیه گوگل هدایت کند ولی پس از مدتی توسط موتورهای جستجو شناسایی شده و نمره منفی به سایت شما می دهد. برای جبران نمره منفی دریافتی شما باید تلاش بسیاری کنید که حتی بعضا باز هم نتیجه و بازخورد مناسبی نخواهد داشت. در واقع سایت شما توسط گوگل جریمه شده و سقوط سایت شما را رقم می زند. به همین دلیل توصیه می کنیم که به هیچ عنوان سئو کلاه سیاه را برای سایت خود به کار نبرید. حال اگر به کار بردید چه کنیم؟ با شماره 09195536656 تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کند.

سئو کلاه سیاه
چرا از سئو کلاه سیاه استفاده نکنیم؟

تکنیک سئو کلاه سیاه چیست؟

 

– استفاده از کلمات غیر مرتبط

یکی از اشتباهاتی که بسیاری از افراد به صورت عمد و یا به دلیل ناآگاهی انجام می دهند، استفاده از کلمات کلیدی بی ربط است. به عنوان مثال به جای عنوان کردن کاربرد و مزایای محصول خود از روش تبلیغاتی معکوس استفاده می کنند. بنابراین تمامی مطالب و موضوعات موجود در سایت شما باید علمی و مناسب با فروشگاه شما باشد.

– کلوکینگ

کلوکینگ از دیگر اشتباهاتی است که افراد آن را در سایت خود انجام می دهند. به عنوان مثال کاربر کلمه تزئینات عید را سرچ می کنند و کلمه فروش ویژه شب عید را مشاهده کرده وپس از کلیک بر روی آن با یک شرکت خدماتی مواجه می شوند. در این حالت کاربر با مشاهده کاربری سایت از آن خارج شده و نمره منفی به سایت تعلق می گیرد. در نتیجه به هیچ عنوان برای جذب مخاطب از این ترفند استفاده نکنید.

– انتقال به صفحات بی ربط

یک سئوکار باید در انتخاب کلمات کلیدی سایت دقت زیادی کند. برای این که سایت به صورت اصولی پیش برود می بایست از لینک های مرتبط با سایت استفاده کرد. ولی برخی از افراد از سئو کلاه سیاه برای افزایش رتبه استفاده می کنند. فرض کنید که شما کلمه علت گرمای زمین را سرچ کردید و گوگل شما را به سایت فروش اسباب بازی هدایت می کند. در این حالت نه تنها رتبه سایت شما افزایش می یابد، بلکه گوگل شما را شناسایی کرده و رتبه منفی به سایت تعلق خواهد گرفت.

– استفاده از متون مخفی

در سئو کلاه سیاه برخی از متون به صورت همرنگ با زمینه و یا پشت عکس به کار می روند تا از دید کاربران مخفی بمانند. این کلمات با استفاده از کدهای css طراحی شده اند و رنگ و فونت آن به گونه ای است که کاربران نمی توانند آن را مشاهده کنند. ولی موتورهای جستجوگر گوگل هوشمندتر از آن است که این متون از چشم آن ها مخفی بماند. شناسایی متون مخفی در سایت توسط موتورهای جستجوگر گوگل باعث رتبه منفی سایت شما شده و به مرور سایت شما اعتبار خود را از دست می دهد.

موارد عنوان شده در بالا تنها چند نمونه از ترفند سئو کلاه سیاه است که هر کدام شاید در روزهای اولیه باعث افزایش رتبه سایت شود ولی در آینده سایت شما را به سمت نابودی می برد. به همین دلیل به جای استفاده از سئو کلاه سیاه برای سایت از سئو کلاه سفید استفاده کرده و تمامی مراحل راه اندازی سایت را طبق قوانین وضع شده توسط موتورهای جستجوگر گوگل پیش ببرید. در این حالت شما پس از کمی صبر رتبه واقعی دریافت خواهید کرد.

هزینه سئو کلاه سیاه چقدر است؟

برخی از افراد برای اثبات برتری کار خود با استفاده از ترفندهای غیر اصولی سایت شما را تنها در مدت چند روز به صفحات اولیه گوگل هدایت کرده و هزینه بالایی را نیز از شما دریافت می کنند. بنابراین در هنگام انتخاب سئوکار حتما به اعتبار و سوابق آن ها توجه کنید. تیم تخصصی سازان سایت به هیچ عنوان این روش را به مشتریان پیشنهاد نکرده و انجام این کار را برعهده نمی گیرد. ولی شما می توانید از طریق تماس با شماره 09195536656 از هزینه سئو سایت به روش استاندارد مطلع شوید.

هزینه سئو کلاه سیاه چقدر است؟
هزینه سئو کلاه سیاه چقدر است؟

خطرات سئو سایت کلاه سیاه

با توجه به غیر اخلاقی بودن و فریب کاری سئو کلاه سیاه باید خطرات آن را جدی بگیرید. شاید شما در همان ابتدای شروع این کار رتبه بگیرید و به صفحات اولیه گوگل صعود کنید ولی در صورت شناسایی سایت جریمه به شما تعلق می گیرد. حتی ممکن است که سایت شما به علت نقض قوانین برای همیشه غیر فعال گردد. در نتیجه برای افزایش رتبه سایت خود باید از روش بهینه سازی سایت استاندارد استفاده کرده و زمانی را به این کار اختصاص دهید. در این حالت جایگاه شما برای همیشه در صفحات اصلی گوگل حفظ خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *