اشتراک گذاری مقاله

با سایت خوب بهتر دیده شو بیشتر بفروش

آخرین مقالات

سئو کلاه خاکستری

سئو کلاه خاکستری

سئو کلاه خاکستری چیست؟

قطعا همه در زمان مدرسه و یا دانشگاه تقلب هایی هر چند کوچک کردیم. سئو کلاه خاکستری نیز نمونه ای بارز از همان تقلب است که برای افزایش رتبه سایت صورت می گیرد. در سئو کلاه خاکستری سئوکار روش هایی کوچک را برای دور زدن موتورهای جستجوگر در پیش می گیرد. اگر شما نیز قصد استفاده از این روش سئو را دارید حتما تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید. تیم تخصصی سازان سایت نهایت سعی خود را کرده است تا مقاله ای کامل را در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

سئو کلاه خاکستری
سئو کلاه خاکستری چیست؟

توضیح مختصر در مورد سئو کلاه خاکستری

به طور کلی سئو در سه رنگ بندی سفید، سیاه و خاکستری قرار می گیرند. هر یک از این رنگ ها نشان دهنده روش خاصی برای سئو سایت است. در واقع این رنگ ها نحوه عملکرد سئوکاران را نشان می دهند. در سئو کلاه سفید تمامی کارهای انجام شده بر روی سایت قانونی و بر اساس قوانین وضع شده گوگل صورت می گیرد. سئو کلاه سیاه برخلاف سئو کلاه سفید تمامی روش ها برخلاف قوانین موتورهای جستجوگر است. سئو کلاه خاکستری روشی نیمه قانونی بین سئو کلاه سفید و سیاه می باشد. در این روش نیز در صورت متوجه شدن جستجوگرهای گوگل رتبه منفی به سایت تعلق می گیرد.

آیا از سئو کلاه خاکستری استفاده کنیم؟

سئو کلاه خاکستری به اندازه کلاه سیاه قوانین گوگل را نقض نمی کند. استفاده از این روش اگر به درستی صورت گیرد می تواند نتیجه خوبی را به ارمغان بیاورد. البته در این روش سئو نیز در صورت متوجه شدن گوگل مبنی بر نقض قوانین به سایت رتبه منفی تعلق می گیرد. البته سئو خاکستری نسبت به سئو کلاه سیاه بهتر است و ریسک کمتری را به همراه دارد. شما برای سایت خود از کدام روش سئو استفاده می کنید؟

آیا از سئو کلاه خاکستری استفاده کنیم؟
آیا از سئو کلاه خاکستری استفاده کنیم؟

 

4 استراتژی سئو کلاه خاکستری

 

تکرار کلمات کلیدی

استفاده از تکرار کلمات کلیدی خصوصا در محتواهای متنی بر روی رتبه گیری سایت تاثیر بسیاری دارد. البته این کلمات کلیدی باید در تمامی متن پراکنده شود و در اصطلاح فنی تراکم کلمات کلیدی رعایت گردد. در این روش سئوکار به جای صرف هزینه برای تولید محتوای خوب و خاص از محتوای معمولی ولی با کلمات کلیدی زیاد استفاده می کند.

نشانه گذاری اکسیما

همان طور که می دانید گوگل یک رباط برنامه نویسی شده است که با استفاده از کدها کار می کند. ایندکس اکسیما روشی پیشرفته است که به شما کمک می کند که موتورهای جستجوگرهای گوگل سایت شما را راحت تر تشخیص دهد. در روش خاکستری از طریق کدهای اچ دی ام ال به گوگل می گویید که نوع خاصی از داده همچون گیف، ویدئو و یا هر داده ای در سایت خود منتشر کردید. در این حالت بازدید بیشتری از سایت شما شده و به مقصودتان خواهید رسید.

خودکار سازی محتوا

در روش خودکار سازی محتوا برای این که به صورت مداوم محتوا بر روی سایت قرار گیرد از ربات ها برای این کار استفاده می شود. با این کار سایت شما ترافیک بیشتری خواهد گرفت و رتبه سایت شما افزایش می یابد. برای خودکارسازی محتوا روش های مختلفی وجود دارد. به عنوان مثال شما برای این کار از هوش مصنوعی کمک می گیرند تا محتوای زیادی بر روی وبسایت قرار گیرد. البته این روش نیز مورد تایید سئوکاران نیست زیرا امکان رتبه منفی وجود دارد.

اسپین محتوا

اسپین محتوا قدیمی ترین روش سئو کلاه سیاه به شمار می رود. بازنویسی محتوا روشی بسیار ساده برای افزایش رتبه در گوگل می باشد. البته شما به سادگی و با کمی دانش و تخصص می توانید به محتوایی اصولی و استاندارد دست پیدا کنید. ولی برخی افراد برای کاهش هزینه های خود از روش کپی برداری استفاده می کنند. این کار اگر توسط جستجوگرهای گوگل تشخیص داده شود جریمه را برای سایت به همراه دارد. در نتیجه برای تهیه محتوای متنی و یا تصویری با کارشناس محتوا مشورت کنید. تیم سازان سایت به شما نحوه ارائه محتوا در سایت را توضیح داده و در این راستا به شما کمک خواهد کرد. برای دریافت مشاوره تنها کافیست با شماره 09195536656 تماس بگیرید.

آیا استفاده از سئو کلاه خاکستری کار درستی است؟

معمولا سئوکاران استفاده از سئو کلاه سفید را پیشنهاد می کنند. زیرا این روش ریسک کمتری دارد و رسیدن شما به رتبه یک گوگل تضمینی می باشد. ولی استفاده از سئو کلاه خاکستری ریسک های خود را دارد. زیرا در صورت شناسایی گوگل رتبه سایت شما کاهش پیدا می کند. در نتیجه اگر قصد استفاده از این روش سئو را دارید حتما از یک متخصص کمک بگیرید تا تمامی فعالیت ها پنهانی و بدون هیچ ایرادی صورت گیرد. قطعا مشاوره تیم سازان سایت در خصوص سئو بر روی سایت و کسب و کار شما تاثیر بسیاری دارد. در نتیجه با شماره 09195536656 تماس حاصل نمایید.

آیا استفاده از سئو کلاه خاکستری کار درستی است؟
آیا استفاده از سئو کلاه خاکستری کار درستی است؟

سئو کلاه خاکستری چقدر زمان می برد؟

همان طور که در بالا اشاره کردیم، سئو کلاه خاکستری شامل استراتژی و تکنیک های بسیار متعددی است که هر کدام می تواند تاثیراتی مثبت و یا منفی بر روی سایت شما بگذارد. بنابراین نحوه استفاده از هر یک از این مراحل و زمان انجام آن تعیین کننده رتبه گیری سایت شما می باشد. ولی لازم به ذکر است که مدت زمان رتبه گیری سایت شما اهمیتی ندارد. مهم تر از همه ثابت ماندن این رتبه است که تنها از طریق روش کلاه سفید قابل انجام است. سازان سایت در سریع ترین زمان ممکن سایت شما را به صفحات اولیه گوگل هدایت خواهد کرد.

هزینه سئو کلاه خاکستری

شما برای سئو سایت خود چقدر هزینه می کنید؟ آیا هزینه های سئو به شما بازگردانده می شود؟ برخی از افراد هزینه بالایی را برای سئو سایت پرداخت کرده و نمی توانند نتیجه دلخواه خود را دریافت کنند. ولی تیم تخصصی سازان سایت به صورت تضمینی سایت شما را با استفاده از روش های اصولی و استاندارد وارد صفحات اصلی گوگل می کنند. هزینه سئو در سازان سایت بسیار منصفانه تر از سایر سایت ها می باشد که از طریق تماس تلفنی در اختیار شما قرار می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *