اشتراک گذاری مقاله

با سایت خوب بهتر دیده شو بیشتر بفروش

آخرین مقالات

طراحی سایت با سایت ساز

طراحی سایت با سایت ساز

در گذشته طراحی سایت کار ساده ای نبود و باید حتما این کار توسط طراحان حرفه ای صورت می گرفت. ولی با پیشرفت علم و تکنولوژی طراحی سایت به سادگی قابل انجام است و در کوتاه ترین زمان میسر می باشد. طراحی سایت با سایت ساز بدون هزینه و صرف و وقت زیاد می باشد.

همچنین این کار نیاز به هیچ گونه دانش و تجربه ای ندارد و تمامی پروسه طراحی سایت به صورت اتوماتیک توسط نرم افزار سایت ساز انجام می شود. با ما همراه باشید تا شما را در این زمینه همراهی کنیم.

سایت ساز یعنی چه؟

سایت ساز یکی از نرم افزارهای بسیار مبتکرانه و خلاقانه است که شما را از مراجعه به شرکت های طراحی سایت و صرف هزینه های بالا بی نیاز می کند. برای طراحی سایت در کرج و تهران و نیز تمام شهرها توسط این نرم افزار، شما باید اطلاعات کاملی از خود و کسب و کارتان را وارد کنید. ولی آیا سایت سازها می توانند شما را به اهدافتان برسانند؟ اطلاع از نحوه کار با سایت سازها و مزایا و معایب آن شما را به جواب این سوال خواهد رساند. در صورت هر گونه ابهام با مشاورین ما تماس بگیرید.

 

طراحی سایت با سایت ساز

 

اهمیت سایت چیست؟

شما چقدر برای کسب و کار خود اهمیت قائل هستید؟ در روز چند ساعت برای افزایش درآمد خود زمان صرف می کنید؟ بسیاری از کسب و کارهای سنتی ساعت های زیادی را در روز صرف می کنند تا به هزینه دلخواه خود برسند. ولی سایت ها نه تنها زمان شما را کاهش می دهند، بلکه باعث افزایش درآمد شما نیز خواهد شد.

ما به جرات به شما می گوییم که امروزه هر کسب و کاری می بایست برای رسیدن به اهداف و پیشرفت کاری در فضای مجازی فعالیتی مستمر و مفید داشته باشد.

نحوه طراحی سایت با سایت ساز

برای طراحی سایت با سایت ساز نیازی نیست که شما کار خاصی را انجام دهید زیرا سایت ساز ها کاملا هوشمند هستند و به صورت اتوماتیک سایتی حرفه ای را برای شما طراحی می کنند.

برای این کار کافیست که شما نرم افزار سایت ساز را در گوشی خود نصب کرده و اطلاعات مورد نیاز را در کادر مربوطه وارد کنید. پس از ورود اطلاعات نرم افزار سایت ساز اطلاعات شما را بررسی کرده و سایت دلخواه شما را طراحی می کند.

هزینه طراحی سایت با سایت ساز

یکی از امتیازاتی که بسیاری افراد به سمت سایت سازها گرایش پیدا کرده اند، رایگان بودن این نرم افزار است. این نرم افزار تمامی قابلیت ها و امکانات یک طراح سایت را در اختیار شما قرار می دهد و بدون پرداخت هزینه سایت ایده آل خود را طراحی کنید. ولی سایر روش های طراحی سایت نیاز به هزینه دارند.

شرکت طراحی سایت سازان سایت به شما کمک خواهند کرد تا بدون هزینه و با قیمت مناسب حرفه ای ترین سایت را طراحی کنند.

جهت مشاهده نمونه کار طراحی سایت

مزایای طراحی سایت با سایت ساز

همان طور که در بالا اشاره کردیم پروسه طراحی سایت در سایت سازها زمان بسیار کمی می برد و شما تنها با صرف چند دقیقه می توانید سایت مناسب کسب و کار خود را طراحی کنید.

از طرفی طراحی سایت توسط این نرم افزار رایگان بوده و کسب و کارهای کوچک بدون صرف هزینه می توانند سایتی را برای شروع کار خود در اختیار داشته باشند. سایت سازها همواره در دسترس هستند و به صورت آنلاین و یا آفلاین نیز می توانید سایت دلخواه خود را به مشتریان ارائه دهید.

معایب طراحی سایت با سایت ساز

سایت های طراحی شده توسط سایت سازها آماده هستند و نمی توان تغییری را در آن ها ایجاد کرد. بنابراین برای کسب و کارهای بزرگ که نیاز به افزونه های مختلفی دارند انتخاب این سایت ها مناسب نیست.

همچنین سئو سایت های سایت ساز به راحتی امکان پذیر نمی باشد. شما برای طراحی سایت با سایت سازها باید اطلاعات کاملی در خصوص این سایت ها بدست بیاورید. بنابراین از طریق شماره های مندرج در سایت از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید.

سئو سایت سایت سازها

سئو سایت مجموعه ای قوانین است که باید برای رسیدن به رتبه یک گوگل آن را رعایت کرد. رعایت اصول سئو برای سایت های طراحی شده توسط سایت سازها کار سختی است.

زیرا کدهای این سایت ها غیر قابل تغییر بوده و شما نمی توانید افزونه و یا قابلیتی را به آن اضافه کنید. ولی تغییر ظاهر و رابط کاربری سایت های طراحی شده با سایت سازها با استفاده از کشیدن و رها کردن امکان پذیر است. به همین منظور کاربران می توانند ظاهر و نمای سایت های را به دلخواه خود تغییر دهند.

سئو سایت سایت سازها

برای طراحی سایت با سایت ساز به چه حرفه ای نیاز است؟

سایت سازها نرم افراری است که به صورت اتوماتیک و بدون هیچ دخالتی سایت مورد نظر شما را طراحی می کنند. به همین دلیل برای طراحی این سایت ها نیازی به حرفه و یا تجربه ای ندارید.

برای طراحی سایت با سایت ساز باید تمامی اطلاعات خود و کسب و کارتان را به صورت کامل وارد کنید تا همه چیز به صورت اصولی و استاندارد انجام شود. در نهایت شما سایت ایده آل خود را به صورت رایگان تحویل خواهید گرفت.

طراحی سایت با سایت ساز بهتر است یا سایت کدنویسی شده؟

طراحی سایت به روش های مختلفی امکان پذیر است. سایت های وردپرسی، سایت های کدنویسی شده، سایت های آماده، سایت های اختصاصی و سایت های طراحی شده توسط سایت سازها از جمله رایج ترین روش طراحی سایت به شمار می رود.

طراحی سایت های اختصاصی و کدنویسی شده بازدهی سریع تر و بیشتری دارند و به راحتی می توان آن را مدیریت کرد. ولی برای طراحی این سایت ها باید هزینه بیشتری را پرداخت کرد. بنابراین شما باید متناسب با بودجه و نیاز خود بهترین روش طراحی سایت را انتخاب کنید.

طراحی سایت با سایت ساز
طراحی سایت با سایت ساز

آیا سایت سازها پشتیبانی دارند؟

پشتیبانی از سایت یک امتیاز بزرگ برای کسب و کارها به شمار می رود. ولی متاسفانه سایت سازها فاقد خدمات پشتیبانی هستند. در نتیجه شما باید برای سئو سایت و ارتقای آن از شرکت های طراحی سایت و سئو کمک بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *