اشتراک گذاری مقاله

با سایت خوب بهتر دیده شو بیشتر بفروش

آخرین مقالات

تفاوت سایت ساز با وردپرس

تفاوت سایت ساز با وردپرس

سایت ساز و وردپرس دو ابزار کاربردی است که به شما این امکان را می دهد که با راه اندازی سایت کسب و کار خود را گسترش دهید. اطلاع از تفاوت سایت ساز با وردپرس به شما کمک می کند که مناسب ترین روش طراحی سایت را برای کسب و کار خود انتخاب کنید. ما به صورت کامل تفاوت میان این دو ابزار و کارایی و مزایای آن را شرح می دهیم تا با اطلاعات کامل سایت ایده آل خود را سفارش دهید.

سازان سایت با سابقه‌ی طراحی سایت در کرج و تهران، و دیگر استانها توسط تیم متخصص خود به شما بهترین مشاوره را در زمینه‌ی طراحی سایت با سایت ساز و یا طراحی سایت وردپرس ارائه می دهد.

سایت ساز چیست؟

سایت سازها نرم افزارها کاربردی هستند که امکان طراحی سایت به صورت رایگان را در اختیار شما قرار می‌دهند. برای استفاده از سایت ساز نیازی به دانش برنامه نویسی و طراحی نیست.

زیرا تمامی دستورات لازم برای طراحی سایت توسط سازندگان برنامه طراحی شده است. از طرفی سایت سازها سرعت بالایی دارند و شما با صرف تنها یک دقیقه وقت پروسه طراحی سایت را به پایان می رسانید.

وردپرس چیست؟

وردپرس یک پلتفرم متن باز است. بدین معنا که شما با استفاده از کدهای تخصصی می‌توانید سایت اختصاصی و حرفه ای طراحی کنید. وردپرس رابط کاربری بسیار ساده و راحتی دارد و تمامی افراد می توانند خدمات و محصولات خود را وارد کنند. ولی برای طراحی سایت با وردپرس با اصول طراحی سایت آشنایی داشته باشید.

قالب های وردپرس برخی به صورت آماده و رایگان در اختیار مشتریان قرار می گیرد. ولی برای طراحی سایت اختصاصی می بایست هزینه پرداخت کنید تا قالب های اختصاصی برای سایت شما طراحی گردد.

تفاوت سایت ساز با وردپرس در چیست؟

– تفاوت در قیمت اولین تفاوت سایت ساز با وردپرس

قیمت یکی از مهم ترین ملاک های بسیاری از افراد در هنگام طراحی سایت است. سایت ساز و وردپرس هر دو به صورت رایگان امکان طراحی سایت را در اختیار شما قرار می دهد.

ولی برای طراحی سایت با وردپرس می بایست شما هزینه خرید هاست و دامنه را پرداخت کنید. در مقابل سایت های طراحی شده با وردپرس بازدهی سریع تر و بیشتری را به ارمغان می آورد. همین عامل باعث شده است که بسیاری از صاحبین کسب و کار از وردپرس برای طراحی سایت خود استفاده می کنند.

– انعطاف پذیری سایت سازها یا وردپرس؟

از دیگر فرق سایت ساز با وردپرس در انعطاف پذیری وردپرس ها است. در حالت عادی وردپرس افزونه های از پیش تعیین شده ای را در اختیار کاربران قرار می دهد. ولی اگر شما نیاز به افزونه های خاصی داشته باشید می توانید به صورت اختصاصی به صورت سفارشی آن را طراحی کنید.

صدور فیش، درگاه بانکی، تایمرهای تخفیفی و مواردی پیشرفته تر از جمله افزونه هایی است که با وردپرس می توان اضافه کرد. ولی سایت سازها دارای فیلدهای از پیش تعیین شده و غیر قابل افزودن است و نمی توان قابلیت های آن را ارتقا داد

– امنیت بالای وردپرس

یکی از اصلی ترین فرق بین وردپرس و سایت ساز در امنیت بالای سایت وردپرس است. طراحان سایت وردپرس با اضافه کردن افزونه های امنیتی از هک شدن آن جلوگیری می کنند. همچنین صاحبین کسب و کار از طریق بک آپ گیری به راحتی می توانند اطلاعات سالم و کاملی از سایت خود را ذخیره کنید.

در این حالت خیال شما از بابت امنیت سایت آسوده خواهد شد. ولی اطلاعات درستی از میزان امنیت سایت سازها در دسترس نیست. پشتیبانی از سایت های طراحی شده توسط سایت سازها باید توسط شرکت سازنده نرم افزارد تهیه گردد و تضمینی بر ارائه نسخه سالم آن نیست.

تفاوت سایت ساز با وردپرس
تفاوت سایت ساز با وردپرس

– قدرت بروز رسانی سایت وردپرس

اگر بخواهیم در خصوص تفاوت بین سایت سازها و وردپرس صحبت کنیم حرف های بسیاری برای گفتن در خصوص برتری وردپرس است. با توجه به محبوبیت بالای وردپرس هر روزه امکانات جدید و پیشرفته تری به وردپرس اضافه می شود.

این امکانات توسط برنامه نویسان روی کار می آید. همچنین مشتریان می توانند به صورت سفارشی قالب و ویژگی های سایت را سفارش دهند. ولی سایت سازها قدرت بروزرسانی کمتری دارد و نمی توان  از آن ها انتظار طراحی سایت های پیشرفته و حرفه ای را داشت.

– مالکیت یا اجاره نشینی؟

قطعا تمامی افراد دوست دارند که مالک باشند تا اجاره نشین. طراحی سایت در وردپرس نیز حس مالکیت را به شما می دهد. زیرا ادمین سایت به برنامه ها و پایگاه های اصلی سایت دسترسی کامل دارد.

ولی سایت سازها یک سری کدها و سورس ها را ارائه می دهد که مشتریان به آن دسترسی ندارند و نمی توانند آن را تغییر دهند. همچنین سایت های وردپرس را می توان پس از مدتی با استفاده از کدهای برنامه نویسی شده ارتقا داده و به قابلیت های جدید و پیشرفته تری را به آن ها اضافه کرد.

قدرت بروز رسانی سایت وردپرس

– تفاوت سایت ساز با وردپرس با رابط کاربری

از دیگر تفاوت سایت ساز با وردپرس در نحوه تغییر رابط کاربری می باشد. رابط کاربری وردپرس به صورت ثابت طراحی می گردد و برای تغییر المان ها باید از صفحات ویرایش استفاده کرد. این در حالتی است که در سایت سازها به راحتی با درگ کردن می توان ظاهر سایت را تغییر داد. حال کدام یک از این دو مناسب تر است؟

از آن جا که رابط کاربری تاثیر بسیاری بر روی میزان بازدید سایت دارد باید به صورت اصولی و اختصاصی طراحی گردد. در نتیجه طراحی سایت با وردپرس توسط افراد حرفه ای تاثیرگذاری بیشتری را به همراه دارد. برای اطلاع از بهترین رنگ زمینه سایت و رابط کاربری با شماره 09195536656 تماس بگیرید.

تفاوت سایت ساز با وردپرس با رابط کاربری
تفاوت سایت ساز با وردپرس با رابط کاربری

کدام روش طراحی سایت را انتخاب کنیم؟

در بالا به صورت کامل برخی از مهم ترین تفاوت سایت ساز با وردپرس را به شما شرح دادیم. ولی شاید شما نیز همچنان نمی توانید به درستی بهترین روش طراحی سایت را برای کسب و کار خود انتخاب کنید. طراحی سایت با وردپرس افزایش درآمد شما را تضمین می کند. زیرا سایت های وردپرس حرفه ای تر هستند و کار با آن ها بسیار ساده می باشد.

از طرفی طراحی سایت با وردپرس تعرفه مناسبی دارد و نیازی نیست که هزینه بالایی را برای این کار پرداخت کنید. مشاور ما تمامی اطلاعات لازم برای بهترین سایت برای کسب و کار را به شما معرفی خواهد کرد. برای تکمیل اطلاعات خود تنها کافیست با شماره 09195536656 تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *