اشتراک گذاری مقاله

با سایت خوب بهتر دیده شو بیشتر بفروش

آخرین مقالات

تفاوت سایت آماده با سایت کدنویسی شده

تفاوت سایت آماده با سایت کدنویسی شده

قطعا شما که در حال مطالعه این مقاله هستید برای کسب و کار خود نیاز به سایت دارید. شما در سایت ها قیمت های مختلف و بعضا نجومی را مشاهده می کنید. برای طراحی سایت صرفا لزومی ندارد که هزینه بالایی را پرداخت نمایید. نرخ طراحی سایت از 3 میلیون تومان به بالا شروع می شود. ولی طراحان سایت استفاده از سایت های آماده را به صاحبین کسب و کار پیشنهاد نمی کنند.  شرکت طراحی سایت سازان برای اطلاع شما عزیزان از تفاوت سایت آماده با سایت کدنویسی شده مقاله ای را برای شما آماده کرده است تا شما دوستان عزیز با اطلاع کافی مناسب ترین سایت را در اختیار داشته باشید.

 

سایت آماده چیست؟

شما با سرچ در اینترنت و یا تماس با شرکت های طراحی سایت قیمت های مختلف و تفاوت هایی را مشاهده می کنید. به عنوان مثال برخی افراد طراحی سایت را با هزینه 30 میلیون و برخی دیگر با هزینه 4 میلیون انجام می دهند. دلیل این تفاوت قیمت در چیست؟ شرکت های طراحی سایت با استفاده از سایت های آماده سعی در کاهش هزینه های مشتریان را دارند. سایت های آماده یا CMS ها با سیستم جوملا و یا وردپرس طراحی شده و به صورت آماده در اختیار طراحان قرار می گیرد. این سایت ها مشکلاتی را با خود به همراه دارد که در ادامه در مورد آن صحبت می کنیم.

 

تفاوت سایت آماده با سایت کدنویسی شده

 

معرفی سایت های کدنویسی شده

سایت های کدنویسی شده پیشرفته سایت های آماده هستند. این سایت ها را نمی توانید با قیمت ارزان بدست بیاورید. همه ما می دانیم که سایت های کدنویسی شده کیفیت و بازدهی بالاتنری دارند.  زیرا سایت های کدنویسی شده به صورت اختصاصی برای کسب و کار شما طراحی شده است و نتیجه بیشتری را برای شما به ارمغان می آورد. در حال حاضر زبان های برنامه ریزی متعددی وجود دارد که برای طراحی سایت های اختصاصی مورد استفاده قرار می گیرد. سایت های کدنویسی شده برگرفته شده از احتیاجات کارفرما است و تمامی نیازهای شرکت و کسب و کار در آن به کار گرفته شده است. در نتیجه می تواند به سرعت شما را به اهدافتان برساند.

 

سایت آماده و سایت کدنویسی شده چه تفاوتی دارند؟

سایت های آماده و کدنویسی شده در کنار شباهت هایی که به یکدیگر دارند دارای یک سری تفاوت ها نیز می باشند. در زیر به برخی از این تفاوت ها می پردازیم:

در همین ابتدا باید از قیمت طراحی سایت شروع کنیم. قیمت سایت های آماده کمتر از سایت های کدنویسی شده است و برای کسب و کارهای کوچک بهترین گزینه به شمار می رود.

از دیگر تفاوت سایت آماده با کدنویسی شده در سئو این سایت ها است. سایت های کدنویسی شده به مراتب استانداردتر از سایت های آماده می باشد و سریع تر می توان آن را به رتبه اول گوگل هدایت کرد.

از دیگر تفاوت سایت آماده با سایت کدنویسی شده در سرعت لود این سایت ها است. سرعت سایت ها به ترافیک سایت بستگی دارد ولی معمولا سایت های کدنویسی شده دارای سرعت بیشتری می باشند.

امنیت سایت ها از دیگر فاکتورهای بسیار مهم در طراحی سایت است. سایت های کدنویسی شده از امنیت بسیار بالایی برخوردار هستند و امکان حمله هکرها به آن کمتر است.

پشتیبانی از دیگر خدماتی است که طراحان سایت باید به مشتریان ارائه دهند. بنابراین شما باید از شرکت های معتبر برای طراحی سایت کمک بگیرید. برای استفاده از خدمات طراحی سایت و سئو با شماره 09195536656 تماس بگیرید.

 

سایت آماده یا کدنویسی شده؟ کدام بهتر است؟

برای رسیدن به جواب بهتر بودن سایت های کدنویسی شده یا سایت های آماده نیاز به بررسی جوانب مختلفی است. نیازهای شما، میزان بودجه، نوع کسب و کار، هدف شما و … تعیین کننده نوع سایت شما می باشد.معمولا کسب و کارهای بزرگ برای رسیدن به موفقیت های بیشتر و سریع تر از سایت های اختصاصی کدنویسی شده استفاده می کنند. این سایت ها دقیقا مطابق خواسته و نیاز کارفرما طراحی شده است و در طی استفاده از سایت نیز می توان قابلیت ها و امکانات جدیدی را به آن اضافه کرد. ولی برای کسب و کارهای کوچک و یا تنها معرفی محصولات می توانید از سایت های آماده استفاده کرده و هزینه کمتری را پرداخت نمایید. بنابراین پیش از راه اندازی سایت ابتدا تفاوت سایت آماده با سایت کدنویسی شده را مورد بررسی قرار دهید تا مناسب با نیاز خود نوع سایت را انتخاب کنید.

 

تفاوت سایت آماده با سایت کدنویسی شده

 

قیمت سایت آماده و سایت کدنویسی شده

یکی از اصلی ترین تفاوت سایت آماده با سایت کدنویسی شده در قیمت آن است. شما با سرچ در اینترنت سایت های آماده متعددی را مشاهده می کنید که هر یک از آن ها قیمت خاصی دارند. بنابراین هزینه سایت های آماده بر اساس ظاهر و نوع سایت قیمت گذاری می شوند. ولی سایت های کدنویسی شده به نسبت افزونه ها و امکانات سایت رنج قیمتی آن ها تعیین می گردد. زیرا صفر تا صد سایت به صورت اختصاصی توسط تیمی حرفه ای انجام می شود. شرکت سازان سایت با طراحی سایت در کرج و تهران و دیگر استانها تخصص بالایی در طراحی سایت آماده و سایت کدنویسی شده دارد و شما بر اساس نیاز و بودجه خود می توانید نوع سایت را سفارش دهید.

 

قیمت سایت آماده و سایت کدنویسی شده

 

طراحی سایت اختصاصی

سایت های اختصاصی همان طور که از نامش مشخص است به صورت اختصاصی مطابق با نظر کارفرما طراحی می شود. این سایت ها از صفر تا صد توسط تیم طراح سایت راه اندازی شده است و نواقص و مشکلات سایت های آماده را ندارد. همچنین شما تا مدت ها پس از طراحی و راه اندازی سایت می توانید امکانات جدیدی را به سایت اضافه کرده و یا ظاهر آن را تغییر دهید. ولی ایجاد تغییرات در سایت های کدنویسی شده برای هر فرد امکان پذیر نیست و حتما نیازمند دانش برنامه نویسی است. همچنین این سایت ها نیاز به پشتیبانی و حمایت دارند. سازان سایت این افتخار را دارد که صفر تا صد طراحی سایت را به صاحبین کسب و کار ارائه دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *