اشتراک گذاری مقاله

با سایت خوب بهتر دیده شو بیشتر بفروش

آخرین مقالات

تفاوت سایت ساز با طراحی سایت

تفاوت سایت ساز با طراحی سایت

در دنیای تجارت امروزی هر کسب و کار و بیزینس هر چند کوچک نیاز به یک سایت حرفه ای دارد. به همین دلیل طراحان لازم دانستند که روش های مختلفی را برای طراحی سایت در اختیار صاحبین کسب و کار قرار دهند. تفاوت سایت ساز با طراحی سایت از جمله سوالاتی است که به صورت مکرر مطرح می گردد. ولی بسیاری از سایت ها و یا شرکت های طراحی سایت نمی توانند به درستی و به صورت کامل اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند. ما در این مقاله نهایت سعی خود را کردیم تا تمامی ابهامات و سوالات مشتریان را در خصوص این تفاوت ها را برطرف کنیم. ولی در صورت هر گونه ابهام با شماره 09195536656 تماس بگیرید.

 

قیمت سایت ساز و طراحی سایت

در واقع تفاوت سایت ساز با طراحی سایت اختصاصی سوال مناسب تری است. زیرا سایت سازها امکانی برای طراحی سایت است. این نرم افزار اطلاعات شما را دریافت کرده و با استفاده از برنامه از پیش تعیین شده سایت مورد نظر را طراحی می کند. این در حالی است که طراحی سایت به صورت اختصاصی برای شما بازدهی بیشتری خواهد داشت. زیرا سایت های اختصاصی صفر تا صد بر اساس نیاز شما طراحی شده است و هیچ ویژگی غیر کاربردی در آن وجود ندارد.

 

پرداخت هزینه طراحی سایت برای بسیاری از صاحبین کسب و کار یک کابوس است. زیرا نرخ های متغیر و عجیب و غریبی برای طراحی سایت وجود دارد. سایت سازها بدون دریافت هزینه از شما سایتی معمولی را برای شما طراحی می کنند. ولی هزینه طراحی سایت اختصاصی بر اساس فضای هاست، نحوه فروش، تعداد درگاه پرداخت، نوع دامنه، قابلیت و امکانات سایت و مواردی از این قبیل تعیین می گردد. برای اطلاع از ارزان ترین تعرفه طراحی سایت اختصاصی با شماره 09195536656 تماس بگیرید.

 

سایت ساز با طراحی سایت چه تفاوتی دارد؟

– تغییر ساختار سایت

همان طور که می دانید سایت سازها نرم افزاری از پیش طراحی شده هستند که قابلیت ها و امکانات محدود و تعریف شده را برای طراحی سایت در اختیار شما قرار می دهند. ولی طراحی سایت اختصاصی به معنای برآورده کردن تمامی نیازهای کسب و کار شما می باشد.

جهت مشاهده نمونه کار طراحی سایت کلیک کنید.

سایت های اختصاصی در پلتفرم های متن باز طراحی می گردند تا بتوان قابلیت ها و امکانات متعددی را به آن اضافه کرد. این سایت ها را بدون دانش و تخصص نمی توان انجام داد. به همین منظور راحتی سایت را باید به افراد باتجربه و حرفه ای بسپارید. کسب اطلاعات بیشتر از طریق تماس تلفنی امکان پذیر است

 

– سئو سایت

همان طور که می دانید مهم ترین دلیل طرحی سایت رسیدن به درآمد بالا می باشد. سئو سایت در واقع قوانینی است که سایت شما را به صفحات اول سایت هدایت می کند. سئو سایت های طراحی شده با سایت سازها کار ساده ای نیست و نمی توان به راحتی این کار را انجام دهد. همچنین در صورت انجام کلیه قوانین مربوط به سایت ساز هم نمی توانید توقع پیشرفت این سایت ها را داشته باشید. ولی سئو سایت های طراحی شده توسط سایر پلتفرم ها خصوصا وردپرس بسیار ساده است و شما پس از مدتی به صفحه اصلی گوگل خواهید رسید.

جهت مشاهده نمونه کار سئو کلیک کنید.

– زمان راه اندازی سایت

یکی از محسوس ترین تفاوت سایت ساز با طراحی سایت در زمان راه اندازی سایت است. سایت سازها سریع ترین روش برای در اختیار داشتن سایت مورد نیاز شما هستند. به گونه ای که بیشترین تایم طراحی سایت در سایت سازها 5 دقیقه است. ولی برای طراحی سایت به صورت حرفه ای و پیشرفته نیاز به هفته ها زمان است. زمان دقیق طراحی سایت به میزان تخصص و تجرفه طراح و نوع سایت بستگی دارد.

 

– سهولت در استفاده

یکی از مهم ترین اموری که برای ادمین سایت باید مورد توجه قرار گیرد سهولت در استفاده از ابزارهای سایت است. مطلب گذاری و وارد کردن محتوا در سایت پروسه ای است که باید به صورت روزانه انجام شود. المان های موجود در سایت سازها به راحتی با استفاده از درگ کردن تغییر می کند. به طور کلی مدیریت محتوا در سایت سازها بسیار ساده و راحت است. ولی برای مدیریت محتوا در سایر سایت ها باید آموزش های لازم را پشت سر گذاشت. با این وجود شما پس از آشنایی با نحوه کار با سایت ها به سادگی می توانید محتوای آن را مدیریت کنید.

 

برای طراحی سایت چه اطلاعاتی نیاز است؟

فرقی نمی‌کند که شما در چه پلتفرمی قصد طراحی سایت را دارید، در هر دو صورت شما باید اطلاعاتی از قبیل نام کاربری،  نام دامنه، نوع سایت و مواردی از این قبیل را وارد کنید. ولی در سایت سازها اطلاعات کامل توسط صاحب کسب و کار قابل وارد کردن است. ولی برای طراحی سایت با استفاده از سایر پلتفرم ها می بایست اطلاعات توسط طراحان سایت وارد گردد. شما می توانید از طریق تماس با شماره 09195536656 اطلاعات لازم برای طراحی سایت را بدست بیاورید.

 

تفاوت سایت ساز با طراحی سایت
 

 

کدام سایت درآمد بیشتری دارد؟

تمامی روش های طراحی سایت می تواند بازدهی و درآمدزایی ایده آلی را برای شما به ارمغان می آورد. برای شروع حرفه ای یک کسب و کار از طریق سایت استفاده از سایت سازها پیشنهاد نمی شود. زیرا رشد و پیشرفت سایت های طراحی شده با سایت سازها تضمینی نیست. ولی طراحی سایت با بهره گیری از سایر پلتفرم ها تضمینی است و صاحبین کسب و کار با سپردن پروسه طراحی سایت به سازان سایت می توانند در روز چندین برابر قبل درآمد داشته باشند.

 

کدام سایت درآمد بیشتری دارد؟

 

طراحی سایت با سازان سایت

قطعا هر فردی از طراحی سایت قصد افزایش درآمد و برندینگ دارد. ولی چرا هر فردی نمی تواند به اهداف خود برسد؟ همیشه باید کار را به کاردان سپرد. طراحی سایت پروسه ای پیچیده و کاملا تخصصی است که طراحان باید کاملا بر روی این امر تخصص داشته باشد. سازان سایت یکی از شرکت های بسیار حرفه ای است و رزومه ای درخشان در این زمینه را رقم زده است. این شرکت به صورت تیمی کار را پیش می برند به همین دلیل به سرعت شما را به درآمدزایی بالایی می رسانند. برای اطلاع از سایر تفاوت سایت ساز با طراحی سایت و سفارش طراحی بهترین سایت و سئو آن با شماره 09195536656 تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *