اشتراک گذاری مقاله

با سایت خوب بهتر دیده شو بیشتر بفروش

آخرین مقالات

تولید محتوا محصول

تولید محتوا محصول

هنگامی که افراد قصد راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی را دارند باید حتما به تولید محتوا محصول توجه ویژه ای داشته باشد. زیرا یک سایت فروشگاهی تنها زمانی میتواند مشتریان زیادی جذب کند که به خوبی محصولات خود را معرفی کند. برای معرفی هر محصول نیاز به تولید محتوا محصول است. نوشتن این گونه از محتوا ها تقریبا کار سخت تری نسبت به نوشتن سایر انواع محتوا می باشد. زیرا باید محتوا نویس به معرفی کامل یک محصول بپردازد و محتوا را به گونه ای بنویسد که کاربران را ترغیب به خرید محصول بکند‌. معمولا سایت های فروشگاهی برای این که محتوا مناسبی برای سئو سایت خود داشته باشند تولید محتوا محصول خود را به سایت های تولید محتوا می سپارند. زیرا این گونه از سایت ها بهترین و ماهرترین افراد را در زمینه محتوا نویسی در اختیار دارند. یکی از بهترین سایت هایی که این کار را به خوبی انجام می دهد سایت سازان سایت می باشد.

 

تولید محتوا محصول
تولید محتوا محصول

تولید محتوا محصول چیست؟

خیلی از افرادی که اقدام به طراحی سایت فروشگاهی می کنند عقیده دارند که اگر بتوانند یک سایت با ظاهری جذاب و تولید محتوا زیاد داشته باشند می توانند در این زمینه موفق شوند. اما بهتر است بدانید این تنها یک تفکر غلت می باشد. زیرا تنها فردی در این زمینه موفق می شود که علاوه بر موارد گفته شده به تولید محتوا محصول برای محصولات سایت نیز توجه داشته باشد. همچنین بهتر است بدانید محتوایی که برای معرفی یک محصول تولید می شود باید به خوبی سئو شود. محصول نویسی یا تولید محتوا محصول به محتوایی گفته می شود که صرفا برای معرفی یک محصول خاص تولید می شود. این گونه از محتوا ها باید به گونه ای باشند که بسیاری از کلمات کلیدی مرتبط با محصول مورد نظر را شامل شوند و یک اطلاعات کامل و جامع از محصول را در اختیار مشتری و کاربر قرار دهند.

 

 

مهم ترین تکنیک های تولید محتوا محصول

همانگونه که در بالا نیز اشاره کردیم تولید محتوا محصول تقریبا کار سختی می باشد. زیرا برای نوشتن این گونه از محتوا ها نیاز است که محتوا نویس با یک سری از تکنیک ها آشنا باشد تا بتواند یک محتوا محصول مناسب بنویسد به همین خاطر است که سازان سایت همیشه اینگونه از محتوا ها را به ماهر ترین افراد خود در این زمینه می سپارد‌. ما در اینجا برخی از مهم ترین تکنیک های تولید محتوا محصول را برای شما بیان کرده ایم.

 

مهم ترین تکنیک های تولید محتوا محصول
مهم ترین تکنیک های تولید محتوا محصول

– شناخت مخاطبان خود

هنگام تولید محتوا محصول اولین کاری که باید انجام دهید این است که بتوانید مخاطبان هدف خود را بشناسید. زیرا تنها از این راه می توانید متوجه شوید که مشتریان شما به کدام یک از ویژگی های محصولات شما علاقه دارند. برای شناخت مخاطبان خود باید ابتدا پاسخ سوالات زیرا را بدانید.

  • علت مراجعه کاربر به سایت شما چیست؟
  • از بین تمام ویژگی های محصولات سایت شما کدام ویژگی مخاطب بیشتری دارد؟
  • علایق مشترک مشتریان شما چه مواردی هستند؟
  • توصیف کاربر از محصولات شما چیست؟
  • مشتریان چگونه سایت شما را پیدا کرده اند؟

 

– تمرکز بر روی مزایای محصول

هنگام تولید محتوا محصول محتوا نویس باید به گونه ای محتوا را بنویسید که کاربر و مشتری را به خرید محصول ترغیب کند. به همین خاطر تمرکز بر روی مزایای محصول یک تکنیک کلیدی به حساب می آید. زیرا کاربری که به یک فروشگاه اینترنتی مراجعه می کند تا محصولات فروشگاه برای او مزایایی نداشته باشند اقدام به خرید نمی کند. برای مثال اگر فروشگاه اینترنتی محصولات آرایشی را می‌فروشد هنگام تولید محتوا محصول برای هر محصول باید مزایای آن را برای انواع پوست بیان شود‌. 

 

– استفاده از لحن طبیعی

یکی دیگر از مهم ترین تکنیک های تولید محتوا محصول این است که محتوا باید به گونه ای نوشته شود که لحن آن با مشتری بسیار راحت و روان باشد. زیرا تنها از این راه می توانید با مشتری ارتباط برقرار کنید. معمولا استفاده از یک لحن طبیعی در تولید محتوا محصول می تواند باعث ایجاد حس اعتماد در مشتریان شود که همین امر موجب جذب مشتری می شود. هر محتوا نویس ماهر معمولا برای تولید اینگونه از محتوا ها لحن مخصوص به خود را دارد. محتوا نویسان ماهر هنگامی که می خواهند برای یک محصول محتوا تولید کنند ابتدا از طریق شبکه های اجتماعی با مشتریان محصولات ارتباط برقرار می کنند و با توجه به شناختی که از مشتریان به دست می آورند اقدام به تولید محتوا با لحن مخصوص خود می کنند.

 

– استفاده از کلمات هیجان انگیز

معمولا تولید محتوا محصول کاری بسیار شبیه به تولید محتوا تبلیغی است به همین خاطر کلمات هیجان انگیز در آن نقش بسیار مهمی دارند‌. زیرا با استفاده از کلمات هیجان انگیز به راحتی می توان احساسات مخاطب را تحریک کرد. البته یک محتوا نویس ماهر همیشه با توجه به نوع محصولی که برای آن محتوا تولید می کند از کلمات هیجان انگیز استفاده می کند. برای مثال برای تبلیغ یک روسری می توانید از چنین جمله ای استفاده کنید  (با پوشیدن این روسری به راحتی ظاهری جذاب برای خود بسازید) ویا در تبلیغ یک بازی باید از جمله ای مانند(تنها با این بازی می توانید معنای کلمه هیجان را درک کنید) استفاده کنید.

 

استفاده از کلمات هیجان انگیز برای تولید محتوا محصول
استفاده از کلمات هیجان انگیز برای تولید محتوا محصول

 

 

– استفاده از تصاویر با کیفیت

هنگام فروش یک محصول به صورت اینترنتی تصاویر باکیفیت نقش بسیار مهمی دارند. برای تولید محتوا محصول باید علاوه بر متن مناسب تصاویر بسیار باکیفیت و زیبا نیز وجود داشته باشد. زیرا در فروش اینترنتی کاربر به محصول دسترسی ندارد و معمولا از طریق تصاویر محصول را انتخاب می کند هرچه تصویر زیباتر و جذاب تر باشند میزان فروش محصول بیشتر است. زیرا ا از این طریق می توان به راحتی مشتریان را به محصول جذب کرد. همچنین تصاویر هر محصول باید به گونه ای باشند که تمام زوایای آن را نمایش دهند. 

 

– توجه به جزئیات

هنگام تولید محتوا محصول باید محتوا نویس به تمام جزئیات محصول توجه کند. یعنی محتوا باید به گونه ای باشد که حتی کوچکترین ویژگی ها و جزئیات محصول را برای کاربران بیان کند. معمولا مهم ترین جزئیات هر محصول مربوط به نحوه نگهداری محصول، جنس آن، کشور تولید کننده، گارانتی، قیمت محصول و میزان دوام محصول می شود. همچنین در تولید محتوا محصول باید به گونه ای جزییات در محتوا بیان شوند که دیگر کاربر نیاز به سرچ در گوگل برای شناخت بیشتر محصول نداشته باشد.

 

جهت مشاوره تولید محتوا توسط کارشناس    09195536656

چرا باید تولید محتوا محصول خود را به سازان سایت بسپاریم؟

به احتمال زیاد اگر شما نیز به دنبال طراحی یک سایت فروشگاهی هستید برای تولید محتوا محصول خود به یک محتوا نویس ماهر نیاز دارید ولی نمی دانید این کار را به چه سایت و فردی بسپارید. پیشنهاد ما به شما سپردن این کار به سازان سایت می باشد زیرا:

  • سازان سایت معمولا محتوا نویسان بسیار ماهری دارد که در زمینه تولید محتوا محصول تجربه زیادی دارند. به همین خاطر اگر شما محتوا محصول خود را به این شرکت بسپارید به هیچ وجه پشیمان نخواهید شد.
  • همچنین سازان سایت برای تولید محتوا های خود از به روز ترین تکنیک ها استفاده می کند و می تواند در کمترین زمان ممکن بهترین محتوا ها را به شما تحویل دهد.
  • محتوا نویسان سازان سایت هنگام تولید محتوا محصول ابتدا مشتریان محصول را می شناسند سپس با توجه به روحیات و علایق مشتریان شروع به نوشتن محتوا می کنند. به همین خاطر محتوا هایی که توسط این شرکت نوشته می شوند می توانند به راحتی میزان کاربران یک سایت فروشگاهی را افزایش دهند.
تولید محتوا محصول توسط سازان سایت
تولید محتوا محصول توسط سازان سایت

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *