اشتراک گذاری مقاله

با سایت خوب بهتر دیده شو بیشتر بفروش

آخرین مقالات

طراحی سایت شخصی

طراحی سایت شخصی

با طراحی سایت شخصی به راحتی و در کمترین زمان ممکن می توان افراد زیادی را از ایده خود آگاه کرد. امروزه افراد فکر می کنند که با وجود شبکه های اجتماعی دیگر لزومی برای طراحی سایت شخصی وجود ندارد.

اما بهتر است بدانید این تنها یک تفکر اشتباه می باشد. چون تنوعی که در وب سایت ها وجود دارد در شبکه های اجتماعی نیست. 

طراحی سایت شخصی
طراحی سایت شخصی

آیا طراحی سایت شخصی از معرفی در شبکه های اجتماعی بهتر است؟

همانگونه که در ابتدای مقاله نیز اشاره کردیم امروزه افراد زیادی عقیده دارند که با  وجود شبکه های اجتماعی دیگر نیاز به طراحی سایت شخصی نیست. به همین خاطر ممکن است برای شما نیز این سوال به وجود آید که کدام یک از این دو مورد بهتر است.

در شبکه های اجتماعی اگر فردی بخواهد کسب و کار خود را معرفی کند باید زمان زیادی بگذرد تا او بتواند مخاطب زیادی برای کار خود پیدا کند. اما با طراحی سایت شخصی دیگر این مشکل وجود ندارد. زیرا زمانی که ما سایت خود را طراحی می کنیم تنها افرادی که در زمینه کاری ما فعالیت دارند و آن را سرچ می کنند می توانند سایت ما را مشاهده کنند. 

طراحی سایت در کرج و تهران و دیگر شهرها توسط تیم متخصص سایت سازان با مشاوره رایگان و بصورت حرفه ای انجام می‌گیرد به همین خاطر است که در مدت زمان کمی، افراد زیادی در حوزه کاری مورد نظر، ما را میشناسند. همچنین در شبکه های اجتماعی نمی توان از یک قالب دلخواه برای معرفی  کسب و کار خود استفاده کرد اما زمانی که اقدام به طراحی سایت شخصی می کنیم می توان سایت را مطابق با نوع کسب و کار خود طراحی کرد این کار می تواند به ارتباط با مخاطب کمک زیادی بکند‌. زیرا زمانی که فردی وارد وب سایت شخصی یک موسیقی دان می شود توقع دارد با سایتی رو به رو شود که در آن از المان هایی مانند ابزار آلات موسیقی استفاده شده باشد.

آیا طراحی سایت شخصی از معرفی در شبکه های اجتماعی بهتر است؟

هنگام طراحی سایت شخصی باید به چه مواردی توجه کرد؟

  • هر طراح سایت شخصی باید هنگام طراحی حتما به منوهایی مانند: تماس با ما، خدمات، آموزش، مقالات و بخش نظرات کاربران توجه کند. زیرا معمولا در سایت های شخصی افراد دوست دارند با صاحب سایت ارتباط برقرار کنند و سوالات خود را از او بپرسند.
  • معمولا افرادی که به این گونه از سایت ها مراجعه می کنند علاقه دارند بتواند به سادگی به تمام بخش ها ‌ صفحات سایت دسترسی داشته باشند. به همین خاطر هنگام طراحی سایت شخصی حتما باید به سادگی ساختار سایت توجه ویژه ای شود. زیرا در صورتی که سایت ساختار پیچیده ای داشته باشد کاربر از مرور آن خسته می شود و از سایت خارج می شود.
  • رعایت تناسب رنگ ها نیز یکی دیگر از مواردی می باشد که هنگام طراحی سایت شخصی حتما باید به آن توجه شود. زیرا در اینگونه از سایت ها نباید از رنگ های بی روح استفاده شود و در مقابل از رنگ های بسیار پررنگ و زننده نیز توصیه می شود استفاده نشود. چون در هر دو صورت احتمال نارضایتی کاربر از سایت وجود دارد.
  • همانگونه که در بالا نیز اشاره کردیم افرادی که به این گونه از سایت ها مراجعه می کنند علاقه زیادی به ارتباط با صاحب سایت دارند. به همین خاطر بخش تماس با ما باید در جای مناسبی از سایت قرار بگیرد که دسترسی به آن برای کاربران راحت باشد.

مهم ترین کاربرد های یک سایت شخصی

معمولا افرادی که قصد طراحی سایت شخصی دارند. هدف های متفاوتی برای انجام این کار دارند. زیرا سایت های شخصی کاربرد های متفاوتی دارند که ما در اینجا بعضی از آن ها را برای شما بیان کرده ایم.

– رزومه آنلاین

هنگامی که اقدام به طراحی سایت شخصی می کنیم. می توانیم به راحتی تمام اطلاعات شخصی خود را در آن قرار دهیم و به خوبی خود را از لحاظ تحصیلی، موقعیت شغلی و توانایی های  خود معرفی کنیم.

در این صورت شما در واقع یک معرفی نامه و رزومه آنلاین از خود دارید که هر زمان که بخواهید می توانید تنها با یک لینک خود را به هر فردی که بخواهید معرفی کنید. به همین خاطر بیشتر افراد به جای کارت ویزیت از سایت های شخصی استفاده می کنند. زیرا از این طریق فضای بیشتری برای معرفی خود دارند و نیاز به پرداخت هزینه چاپ کارت نیز ندارند.

– پورتفولیو

همه افراد مشهور مانند: بازیگران، ورزشکاران و سیاستمداران می توانند از طریق طراحی سایت شخصی بیوگرافی  و کار های مهم خود را در اختیار همه افراد قراردهند. همچنین می توانند از طریق این گونه از سایت ها بروز ترین خبر ها را در زمینه کاری و زندگی شخصی خود در اختیار طرفداران خود قرار دهند.

– وبلاگ شخصی

گاهی اوقات افراد دوست دارند عقاید خود را در مورد یک موضوع خاص به اشتراک بگذارند و آن هارا به افراد زیادی معرفی کنند. طراحی سایت شخصی بهترین مورد برای این گونه از افراد می باشد. زیرا در این صورت می توانند علاوه بر اشتراک گذاری عقاید خود با کاربران بسیاری ارتباط برقرار کنند و درباره این موضوع با آن ها تبادل نظر بکنند.

چرا باید طراحی سایت شخصی خود را به سازان سایت بسپاریم؟

  • سازان سایت یکی از بزرگترین شرکت های طراحی سایت می باشد که طراحان بسیار زیادی دارد که در زمینه طراحی سایت شخصی مهارت بالایی دارند‌. به همین خاطر زمانی که این کار را سازان سایت می سپارید بهترین سایت را تحویل میگیرید.
  • طراحان سازان سایت معمولا سایت را با توجه به نوع کسب و کار شما طراحی می کنند و از بهترین المان های مربوط به شغل شما در سایت استفاده می کنند.
  • درسازان سایت همیشه رضایت مشتریان بیشترین اهمیت را دارد. به همین خاطر همیشه در سازان سایت، سایت به گونه ای طراحی می شود که مشتری علاقه دارد. به همین منظور همیشه در حین طراحی از مشتری نظر خواهی می شود.

چرا باید طراحی سایت شخصی خود را به سازان سایت بسپاریم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *