اشتراک گذاری مقاله

با سایت خوب بهتر دیده شو بیشتر بفروش

آخرین مقالات

تولید محتوا سایت فروشگاهی

تولید محتوا سایت فروشگاهی

همانگونه که میدانید امروزه اینترنت و دنیای مجازی توانسته اند نقش بسیار پررنگی را در زندگی افراد پیدا کنند. زیرا می توان با استفاده از اینترنت بسیاری از کارها را بدون نیاز به حضور فیزیکی در کمترین زمان ممکن انجام داد. به همین خاطر معمولا افراد زیادی که در بازار فیزیکی فعالیت دارند برای افزایش فروش خود اقدام به طراحی سایت فروشگاهی کرده اند. زیرا افراد برای این که وقت کمتری صرف خرید کنند و امکان مقایسه زیادی داشته باشند اغلب خرید اینترنتی را انتخاب می کنند‌. اما همه افرادی که اقدام به طراحی سایت فروشگاهی می کنند بهتر است بدانند تنها می توان از راه سئو سایت و تولید محتوا سایت فروشگاهی به فروش بیشتر برسند. چون تولید محتوا سایت فروشگاهی خوب باعث ارتفاع رتبه سایت و در نتیجه دیده شدن بیشتر و بهتر آن می شود.

تولید محتوا سایت فروشگاهی
تولید محتوا سایت فروشگاهی

مهم ترین تفاوت تولید محتوا سایت فروشگاهی با سایر انواع محتوا چیست؟

می توان گفت مهم ترین هدف افراد از طراحی سایت فروشگاهی رسیدن به فروش بیشتر است. معمولا سایت های فروشگاهی مانند کسب و کار های بازار فیزیکی بازاریاب ندارند. به همین خاطر می توان گفت تنها ابزار جذب مشتری در این گونه از سایت ها محتوا است. تولید محتوا سایت فروشگاهی نقش بسیار مهمی در این گونه از سایت ها و جذب مشتری دارد. به همین خاطر باید به بهترین شیوه ممکن نوشته شود.

این گونه از محتوا ها باید به صورتی نوشته شوند که به هیچ وجه باعث خستگی کاربر نشوند و بیشتر بتوانند کاربران را ترغیب به خرید و ماندن در سایت بکنند. معمولا محتوا هایی که  برای سایر سایت ها تولید می شوند بیشتر جنبه آموزشی دارند ولی محتوا هایی که برای سایت های فروشگاهی تولید می شوند باید حالت تبلیغی داشته باشند و بتواند مشتری را جذب کنند. به همین خاطر بیشتر افراد نوشتن این گونه از محتوا ها را به سایت های معتبر در این زمینه مانند سازان سایت می سپارند تا بتوانند محتوا خوبی را برای سایت خود تهیه کنند.

 

مهم ترین نکاتی که هنگام تولید محتوا سایت فروشگاهی باید به آن ها توجه شود

برای تولید محتوا سایت فروشگاهی باید محتوا نویس با یک سری از نکات آشنا باشد تا بتواند محتوا مناسبی را تولید کند که ما در اینجا برخی از این نکات را بیان کرده ایم:

 

– استفاده از عکس های مناسب

 

در همه سایت های فروشگاهی محصولات زیادی برای فروش وجود دارد. همانگونه که میدانید افرادی که به صورت اینترنتی خرید می کنند دسترسی فیزیکی به محصول ندارند و از طریق مشاهده تصاویر تصمیم به خرید می گیرند‌. به همین خاطر درتولید محتوا سایت فروشگاهی باید از تصاویر مرتبط با هر محصول استفاده شود و تصاویری که به کار می روند نیز باید دارای کیفیت بسیار بالایی باشند. معمولا بسیاری از سایت های فروشگاهی برای این که بتوانند مشتریان زیادی جذب کنند. عکاسان بسیار ماهری را استخدام می کنند تا بتواند از محصولات خود بهترین عکس ها را تهیه و در اختیار کاربران قرار دهند.

تفاوت تولید محتوا سایت فروشگاهی با سایر انواع محتوا
تفاوت تولید محتوا سایت فروشگاهی با سایر انواع محتوا

 

– ارائه توضیحات شفاف و روان

هنگام تولید محتوا سایت فروشگاهی باید ابتدا زمینه فعالیت سایت را برای کاربران به خوبی مشخص کنید. سپس توضیحات کلی و کاملی را در مورد هر محصول ارائه دهید. بهتر است ابتدا یک توضیح روان و کوتاه در مورد محصول بنویسید سپس معرفی کامل محصول از نظر فنی و سایر جنبه ها را به بخش های دیگر سایت انتقال دهید. زیرا افرادی که برای خرید به سایت های فروشگاهی مراجعه می کند علاقه دارن تا محصولات زیادی را ببیند و مقایسه کنند تا بهترین مورد را انتخاب کنند. به همین خاطر وقت زیادی برای توضیحات هر محصول صرف نمی کنند‌ و تنها در صورتی که توضیحات اولیه یک محصول نظر آن ها را جلب کند سایر مشخصات محصول را مشاهده می کنند. به همین خاطر توصیحاتی که در بخش های دیگر سایت برای هر محصول ارائه می شود باید بسیار کامل باشد تا کاربر بتواند جواب تمام سوالات خود را دریافت کند. 

به همین خاطر ابتدا هر محتوا نویس قبل از تولید محتوا سایت فروشگاهی باید ابتدا سایت را از دیدگاه کاربران مشاهده کند تا بتواند محتوای خوبی تولید کند. این یکی از مهم ترین کار هایی می باشد که تمام محتوا نویسان سازان سایت هنگام تولید محتوا سایت فروشگاهی آنجام میدهند.

 

– به کار بردن خلاقیت

یکی از مهم ترین نکاتی که هنگام تولید محتوا سایت فروشگاهی باید به آن توجه شود این است که نباید محتوا تکراری تولید شود. متاسفانه بسیاری از محتوا نویسان آماتور برای این که بتواند در سریع ترین زمان یک محتوا تولید کنند اقدام به باز نویسی می کنند. این گونه از محتوا ها به هیچ وجه برای سایت های فروشگاهی مناسب نیستند. زیرا سایت های فروشگاهی معمولا رقبا زیادی دارند و برای رشد در این عرصه حتما باید از محتوا های بسیار جذاب و منحصربفرد استفاده کنند. همانگونه که میدانید تنها راه تولید یک محتوا جذاب سپردن این کار به یک محتوا نویس خلاق است. زیرا تنها یک محتوا نویس خلاق و توانا می تواند با استفاده از مطالعه مطالب مرتبط یک محتوای مناسب برای سایت های فروشگاهی  تولید کند.

 

 به کار بردن خلاقیت در تولید محتوا سایت فروشگاهی
به کار بردن خلاقیت در تولید محتوا سایت فروشگاهی

 

جهت مشاوره تولید محتوا محصول با کارشناس 09195536656 تماس حاصل نمائید.

 

مزایای سپردن تولید محتوا سایت فروشگاهی به سازان سایت

سازان سایت یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت و تولید محتوا می باشد که دارای کارشناسان مجرب و متخصص می باشد. به همین خاطر سپردن تولید محتوا سایت فروشگاهی به این شرکت دارای مزایای زیادی می باشد که ما در این جا تنها توانسته ایم برخی از آن ها را برای شما بیان کنیم.

  • سازان سایت معمولا برای انجام کار های خود افراد با تجربه در هر زمینه ای را استخدام می کند و در زمینه تولید محتوا نیز افراد بسیار باتجربه و خلافی را در اختیار دارد که به راحتی می توانند هر گونه محتوایی را به بهترین نحو تولید کنند. در زمینه تولید محتوا سایت فروشگاهی نیز چندین محتوا نویس خلاق را در اختیار دارد به همین خاطر می تواند بهترین محتوا هارا برای سایت فروشگاهی شما تولید کند.
  • یکی از مهم ترین مزایای سازان سایت تعهد به کار آن می باشد. معمولا مهم ترین موردی که باعث آزردگی خاطر مدیران سایت ها می شود به موقع تولید نشدن محتوا می باشد. تا کنون هر مدیری که تولید محتوای خود را به سازان سایت سپرده است به هیچ وجه با تاخیر محتوای خود را تحویل نگرفته است. زیرا تمام کارکنان سازان سایت نصبت به کار خود تعهد دارند و همیشه محتوا ها را در زمان مقرر به کار فرما تحویل می دهند.
تولید محتوا سایت فروشگاهی با سازان سایت
تولید محتوا سایت فروشگاهی با سازان سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *