اشتراک گذاری مقاله

با سایت خوب بهتر دیده شو بیشتر بفروش

آخرین مقالات

طراحی سایت پوشاک

طراحی سایت پوشاک

افزایش مشغله های زندگی تمایل به خرید آنلاین پوشاک و سایر اقلام مورد نیاز را چندین برابر کرده است. طراحی سایت پوشاک به قدری گسترش یافته است که حتی برخی از تولیدکنندگان و یا فعالین در این عرصه به جای صرف وقت خود برای فروش حضوری، محصولات و تولیدات خود را به صورت آنلاین به فروش می رساند. طراحی سایت پوشاک پلی است برای رسیدن به درآمدی بیشتر که هر کسی نمی تواند از آن به صورت اصولی بهره ببرد. سازان سایت با استفاده از تخصص و مهارت خود شرایط را برای کسب درآمد بیشتر فراهم می کند.

 

هدف از طراحی سایت پوشاک چیست؟

طراحی سایت پوشاک اهداف متعددی را دنبال می کند. بسیاری از افراد تنها فروش و عرضه محصولات خود به مشتری را هدف اصلی طراحی سایت قرار داده اند. ولی برخی از تولیدکنندگان با استفاده از بستر اینترنت و سایت ها نه تنها محصولات خود را به مشتریان معرفی می کنند، بلکه قدمی در راه برندینگ نیز بر می دارند. در کل وجود سایت پوشاک یا هر محصول دیگر زمینه ای برای افزایش فروش به شمار می رود.

 

سئو سایت پوشاک

در کنار طراحی سایت پوشاک باید سئو سایت را نیز مورد توجه قرار دهید. در واقع این اصول سئو و قوانین موتورهای جستجو است که فروش شما را تضمین می کند. امروزه حضور فضای اینترنت و سایت ها رفتار خریداران را تحت تاثیر قرار داده و شکل خرید تغییر کرده است. به گونه ای که مشتریان بدون زحمت و سریع می توانند انواع تنوع لباس را مشاهده کرده و به دلخواه خود مناسب ترین رنگ و مدل را خریداری نمایند. رعایت سئو سایت کمک می کند که سایت شما به صفحات اصلی گوگل رفته و فرش بیشتری داشته باشید. برای سئو و ارتقاء سایت با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید.

 

طراحی سایت پوشاک
طراحی سایت پوشاک

 

نحوه راه اندازی سایت پوشاک

هنگامی که تصمیم به ارتقای کار خود و پیشرفت گرفتید باید به دنبال یک شرکت طراحی سایت بسیار حرفه ای باشید. ما در همین ابتدا شرکت طراحی سازان سایت را پیشنهاد می دهیم. پس از طراحی سایت باید محصولات را بر اساس اصول سئو وارد کرده و تمامی اطلاعات محصول اعم از تصویر و قیمت را در سایت درج نمایید. همچنین برای ارتقای سایت باید مقالات مرتبط را در سایت قرار دهید تا مشتریان بیشتری جذب آن شوند.

 

سایت پوشاک چه امکاناتی دارد؟

طراحان سایت می توانند بر اساس نیاز و به دلخواه شما امکانات متعددی را در داخل سایت قرار دهند. در زیر به برخی از امکانات سایت پوشاک اشاره می کنیم:

قابلیت درج محصولات و اطلاعات آن ها

قابلیت مشاهده محصول و سفارش آنلاین

افزودن کاربران و ثبت نام آن ها در سایت

جستجوی پیشرفته مقالات و محصولات

پشتیبانی از اطلاعات سایت و ثبت نام جدید

قابلیت دسته بندی محصولات بر اساس سایز، رنگ و …

قابلیت معرفی محصولات و اطلاعات مورد نیاز مشتری

بخش نظرسنجی و انتقادات و پیشنهادات

بخش وبلاگ برای قرار دادن مقالات مرتبط

ثبت آدرس و شماره تماس فروشگاه

فروش محصولات به سراسر کشور

 

هزینه طراحی سایت پوشاک

سایت های پوشاک به دو صورت اختصاصی و عمومی قابل طراحی است. سایت های عمومی به صورت پیش ساخته هستند و زمان کمتری برای طراحی نیاز دارند. ولی طراحی سایت اختصاصی نیازمند کدنویسی هستند و تمامی طراحی های سایت به صورت اختصاصی صورت می گیرد. در این حالت باید هزینه بیشتری را برای طراحی سایت پرداخت کرد. با توجه به اهمیت کیفیت و سئو سایت بر روی فروش محصولات، باید توجه کمتری به هزینه آن داشته باشید. سازان سایت منصفانه ترین هزینه ها را در قبال بالاترین کیفیت از مشتریان دریافت می کند.

برای اطلاع از هزینه طراحی سایت پوشاک با 09195536656 تماس بگیرید.

 

مزایای طراحی سایت پوشاک

طراحی سایت پوشاک به شما کمک می کند تا محصولات و اجناس خود را به صورت آنلاین به فروش برسانید.

سایت ها تاثیر بسیاری بر روی برندینگ و معرفی محصولات دارند.

ظرفیت سایت ها بسیار بالا است و شما می توانید حجم بالایی از محصولات را در سایت وارد کنید.

مشتریان می توانند از سراسر کشور محصولات شما را مشاهده و خریداری کنند.

 

طراحی بصری سایت پوشاک

یکی از مهم ترین عاملی که مشتریان را به داخل سایت جذب می کند، ظاهر زیبا و جذاب آن است. برخی از سایت ها به دلیل طراحی غیر استاندارد مشتری را فراری می دهند. همچنین وجود انیمیشن و گیف های جذاب نیز می تواند بازدید سایت شما را چندین برابر کند. شرکت سازان سایت دارای گرافیست هایی بسیار حرفه ای است که بر اساس مهارت و تخصص خود ظاهر سایت را طراحی می کنند. در نتیجه اگر به دنبال بیشترین بازدید از سایت خود هستید، طراحی و راه اندازی سایت را به سازان سایت بسپارید.

 

ویژگی طراحی سایت پوشاک

طراحی ظاهر سایت، ارائه اطلاعات کامل، درگاه پرداختی، ارسال نظرات، مدیریت محصولات، دسترسی آسان، سرعت آپلود بالا، بخش وب سایت حرفه ای، دسته بندی محصولات، امکان چت آنلاین، و … از جمله مواردی است که برای سایت پوشاک مورد نیاز است.  سایت های پوشاک برای مشاغل و اصناف مختلفی از جمله تولیدکنندگان و فروشندگان مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین لباس ها دارای جنسیت و سنین مختلف است که طراحی سایت را تحت تاثیر قرار می دهد. تیم تخصصی سازان سایت پیش از شروع به کار ابتدا نیازهای مشتریان و صنف کاری آن ها را بررسی می کنند و بر اساس آن سایتی رضایت بخش را طراحی خواهند کرد. طراحی سایت پوشاک توسط سازان سایت تضمینی بر فروش بالای شما می باشد.

 

ویژگی طراحی سایت پوشاک
ویژگی طراحی سایت پوشاک

 

طراحی سایت اختصاصی پوشاک با سازان سایت

سایت های اختصاصی بازدهی بیشتر و سریع تری دارند و شما با بهره گیری از این سایت ها فروش بیشتری را تجربه خواهید کرد. این سایت ها به صورت تخصصی طراحی و کدنویسی می شوند و فوق العاده باکیفیت هستند. شرکت سازان سایت دارای تیمی بسیار حرفه ای از تخصص و مهارت های مختلف است که به صورت اختصاصی سایت را کدنویسی می کند. همچنین طراحی سایت پوشاک توسط سازان سایت به همراه پشتیبانی به مشتریان ارائه می گردد. اگر شما نیز به فکر گسترش کسب و کار خود هستید، با سازان سایت تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *