اشتراک گذاری مقاله

با سایت خوب بهتر دیده شو بیشتر بفروش

آخرین مقالات

سایت ساز چیست؟

آیا می دانید سایت ساز چیست؟ امروزه بسیاری از کسب و کارها در کنار ارائه حضوری محصولات و خدمات خود در بستر اینترنت نیز فعالیت می کنند. تصور کنید که شما قصد راه اندازی یک سایت برای کسب و کار خود را دارید. برای این کار می بایست با شرکت های طراحی سایت صحبت کرده و نیازهای خود را عنوان کنید. پرداخت هزینه و تحویل درست و به موقع سایت نیز از جمله چالش هایی است که با آن روبرو هستید. ولی با استفاده از سایت ساز به راحتی می تواند سایت دلخواه شما را در اختیارتان قرار دهد. ولی آیا سایت سازها می توانند بازخورد مناسبی داشته باشند؟ براس رسیدن به این سوال مهم تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید.

 

معرفی سایت ساز

در ابتدا باید بدانید که سایت ساز چیست و چه کاربردی دارد؟ سایت سازها روشی بسیار ساده برای طراحی وب سایت بدون نیاز به تخصص و کدنویسی است. این نرم افزار تنها در عرض چند دقیقه سایتی کامل را در اختیار شما قرار می دهند. استفاده از این نرم افزار بسیار ساده است و نیازی به هیچ دانشی ندارد. از طرفی طراحی وب سایت توسط سایت سازها رایگان است و شما بدون هیچ پرداختی می توانید سایتی تخصصی را برای کسب و کار خود طراحی کنید.

 

معرفی سایت ساز

انواع سایت ساز

حال که تا این بخش از مقاله دانستید که سایت ساز چیست باید دو مدل آن را نیز به شما معرفی کنیم. به طور کلی سایت سازها در دو نوع آنلاین و آفلاین طراحی می شود که در زیر به آن می پردازیم:

 

– سایت ساز آفلاین

برای استفاده از سایت ساز آفلاین باید ابتدا این نرم افزار را خریداری کرده و بر روی سیستم خود نصب کنید. پس از آن باید تمامی مراحل مربوط به طراحی سایت را طی نمایید تا نهایت به سایت دلخواه خود برسید. در این روش نیازی به بارگزاری اطلاعات و خرید هاست نیست. سایت سازهای آفلاین نیازی به استفاده از اینترنت ندارند و به صورت آفلاین کار خود را انجام می دهند. بنابراین شما باید با نحوه نصب و راه اندازی این نرم افزار آشنایی داشته باشید.

– سایت ساز آنلاین

سایت ساز آنلاین برخلاف سایت سازهای آفلاین نیازی به نصب نرم افزار ندارند و تمامی مراحل به صورت آنلاین در بستر اینترنت انجام می شود. صاحبین کسب و کار با استفاده از مرورگر وب به راحتی سایت دلخواه خود را طراحی خواهند کرد. سایت سازهای آنلاین بدون هیچ هزینه ای قالب ها و طرح های مناسب را در اختیار شما قرار می دهند. نحوه کار با این سایت ها بدین صورت است که نوع قالب و سایر اطلاعات را وارد کرده و ثبت نام را به پایان می رسانید. پس از آن سایت مورد نظر شما آماده و قابل استفاده است.

در تفاوت سایت ساز با طراحی سایت بهتر است بگوئیم که سایت سازها امکانی برای طراحی سایت است. این نرم افزار اطلاعات شما را دریافت کرده و با استفاده از برنامه از پیش تعیین شده سایت مورد نظر را طراحی می کند. این در حالی است که طراحی سایت به صورت اختصاصی برای شما بازدهی بیشتری خواهد داشت. زیرا سایت های اختصاصی صفر تا صد بر اساس نیاز شما طراحی شده است و هیچ ویژگی غیر کاربردی در آن وجود ندارد.

 

سایت ساز آفلاین یا آنلاین؟ کدام مناسب تر است؟

سایت سازهای آفلاین و آنلاین هر دو روش مناسبی برای طراحی سایت ایده آل شما هستند. استفاده از روش آنلاین برای در اختیار داشتن سایت راحت تر است. امروزه افراد با حداقل دانش نرم افزاری خود بهترین سایت را طراحی می کنند. ولی برای داشتن سایتی بسیار حرفه و کاربردی می توانید به شرکت های طراحی سایت مراجعه کنید. این شرکت ها با استفاده از روش کدنویسی و به صورت کاملا حرفه ای سایت ایده آل شما را طراحی خواهند کرد. این سایت ها در آینده موفقیت های بسیاری را برای شما به همراه دارند. برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

 

هزینه سایت سازها چقدر است؟

حال که متوجه شدید سایت ساز چیست می دانید که طراحی سایت با استفاده از این نرم افزار رایگان است و نیازی به پرداخت هیچ هزینه ای ندارد. استفاده از سایت سازها برای بیزینس های کوچک مناسب هستند. همچنین برای مشاهده پیش فرضی از سایت دلخواه خود نیز می توانید از این نرم افزارها بهره ببرید. اگر شما نیز در انتخاب سایت سازها و یا سایت های اختصاصی برای کسب و کار خود مردد هستید با سایت سازان تماس بگیرید تا اطلاعات کافی در اختیار شما قرار گیرد.

 

دلیل استفاده از سایت ساز چیست؟

سایت سازها نرم افزارهای بسیار کاربردی و موثر است که شما را بهه برخی از اهداف بیزینسی سوق می دهد. یکی از اصلی ترین دلیل استفاده از سایت سازها کاهش وقت و زمان و رایگان بودن ساختن سایت توسط این نرم افزار است. همچنین کاربر پسند بودن، آسان بودن طراحی، عدم نیاز به کدنویسی، عدم نیاز به تخصص و مهارت، به روز رسانی راحت و ساده محتواها، عدم نیاز به تلاش زیاد و … از دیگر مزایا و دلیل استفاده از سایت سازها به شمار می رود.

سایت ساز چیست؟

 

بهترین سایت سازها کدامند؟

با توجه به این که تمامی سایت ها می توانند سایتی حرفه ای را در اختیار شما قرار دهند، برخی از این سایت سازها کیفیت بالاتر و طراحی شیک تری دارند. Wix – GoDaddy Weebly wordpress.com Elementor –  Webnode – Mozilla و  …… از جمله سایت سازهای بسیار حرفه ای و کاربردی هستند که بهترین سایت ها را طراحی می کنند. شما در صورت طراحی سایت باید مشاورهه های لازم را از سازان سایت دریافت کنید.

 

زمان طراحی سایت با سایت ساز چقدر است؟

پس از دست یابی به سوال سایت ساز چیست قطعا می دانید که طراحی سایت با استفاده از این ابزارها بسیار ساده و سریع است. صاحبین کسب و کار پس از وارد کردن اطلاعات و تمامی سوالات موجود می توانند سایت ایده آل خود را در دسترس داشته باشند. ولی برای طراحی سایت حرفه ای و پیشرفته باید سایت های اختصاصی را سفارش داد. سازان سایت در این راستا تخصص و مهارت بسیاری دارد.

جهت مشاوره با کارشناس 09195536656

طراحی سایت با سازان سایت

حال که می دانید سایت ساز چیست باید کاربرد آن را مورد بررسی قرار دهید. طراحی سایت با استفاده از سایت سازها کار راحت و سریعی است. ولی بازدهی طراحی سایت به صورت اختصاصی و توسط افراد ماهر و باتجربه به مراتب بیشتر است. سایت سازان این افتخار را دارند که با کاری تیمی و گروهی حرفه ای شما را به اهدافتان برسانند. اگر شما نیز کسب و کار مهمی دارید پیشنهاد ما به شما تماس با سازان سایت و مشاوره از این تیم تخصصی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *