اشتراک گذاری مقاله

با سایت خوب بهتر دیده شو بیشتر بفروش

آخرین مقالات

طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی

امروزه شرکت ها برای تبلیغ محصولات و برند خود نیاز به طراحی سایت شرکتی دارند تا شناخته شوند. معمولا روش های تبلیغاتی گذشته مانند روش‌های امروزی موثر نیستند. زیرا روش های تبلیغی امروزه بیشتر از طریق اینترنت می‌باشند که دارای مخاطبان بسیاری می باشد و می توان با کمترین هزینه بیشترین مخاطب را در سراسر دنیا برای برند خود جذب کرد. به همین خاطر طراحی سایت شرکتی دارای طرفداران زیادی است و افراد بسیاری به دنبال این هستند که با استفاده از طراحی سایت برای برند خود اعتبار کسب کنند‌.‌ اما بهتر است بدانید تنها افرادی می توانند طراحی سایت شرکتی را به خوبی برای شما انجام دهند که در این زمینه آموزش دیده باشند و تخصص داشته باشند.

 

مهم ترین نکاتی طراحی سایت شرکتی در سایت سازان

هنگام طراحی سایت شرکتی همیشه باید به موارد خاصی توجه کنیم تا بتوانیم یک سایت خوب طراحی کنیم. در سایت سازان نیز برای طراحی سایت شرکتی خوب به بعضی از موارد به صورت ویژه توجه می شود که ما در اینجا برخی از آن ها را بیان کرده ایم.

 

انتخاب اسم مناسب برای سایت

شاید برای شما جالب باشد اگر بدانید اسم مناسب یکی از موارد مهمی می باشد که می تواند بر روی محبوبیت سایت و برند شما تاثیر زیادی بگذارد. زیرا در واقع اسم سایت شما معرف شما و کسب و کارتان می باشد. به همین خاطر باید اسم انتخابی شما بسیار مناسب و خاص باشد به همین خاطر همیشه مشاوران سایت سازان هنگام مراجعه شما به شرکتشان این موضوع را بیان می کنند و در خیلی از موارد پیشنهاد های بسیار خوبی نیز به شما ارائه می دهند.

 

 همه چیز را در بالای صفحه جمع نمی‌کنند

درست است که بازدیدکنندگان سایت شما ممکن است زمان بیشتری را در بالای صفحه شما بگذرانند، اما این لزوما به این معنی نیست که آنها آماده انجام یک اقدام خاص (خرید یک محصول یا خدمات، ثبت نام در سایت … و غیره) هستند. بنابراین مراقب باشید که تمام اطلاعات یا فراخوان برای اقدام را در بالای صفحه انباشته نکنید، بلکه سعی کنید بیشتر مخاطبان خود را در مورد شرکت و خدمات  آن متقاعد کنید و دکمه ها و پیوندهای فراخوان را در قسمت مناسب قرار دهید. به همین خاطر معمولا سایت سازان به این نکته توجه ویژه ای دارد.

 

از زیر منوها و تب ها خودداری می کنند

نکته مهم در طراحی سایت شرکتی این است که اطلاعات و صفحات مهم پشت منوها و تب های قابل ارتقا پنهان نشوند. 76 درصد از بازدیدکنندگان وب سایت در واقع یک اسکن (سریع) از محتوای سایت را می خوانند، بنابراین سایت سازان با قابل مشاهده کردن تمام محتوای مهم بدون نیاز به کلیک بر روی پیوند یا نماد برای نمایش آن، کار را برای مخاطبان شما آسان می کند.

 

 از تصاویر افراد استفاد می کند

پرتره افراد عموما از هر نوع تصویر دیگری قدرتمندتر است. از زمان تولد، ما بیش از هر چیز دیگری در جهان به چهره انسان نگاه می کنیم. بنابراین استفاده از تصاویر افراد واقعی در طراحی سایت شرکتی بسیار تاثیر گذار است. چهره ها و تصاویر افراد نه تنها به جلب توجه کمک می کند، بلکه در هنگام استفاده در سایت های شرکتی نرخ تبدیل را نیز افزایش می دهد. یک مطالعه معروف توسط Basecamp نشان داد افزایش قابل توجهی در به وجود آمدن معامله  زمانی که عکس ها و توصیفات افراد واقعی در سایت های شرکتی استفاده می شد به وجود می آید. بنابراین سایت شما نباید شبیه یک سفینه فضایی متروکه باشد که روح انسانی در آن وجود ندارد. معمولا سایت سازان همیشه پیشنهاد میدهد که عکس تعدادی از کارکنان شرکت خود به همراه کار و تخصص آنها در سایت قرار دهید تا افراد بیشتر راغب باشند با شما معامله انجام دهند.

 

سایت را واضح و توصیفی طراحی می کنند

پیمایش وب سایت شرکتی معمولاً بصری است، بنابراین فرصتی برای برقراری ارتباط با بازدیدکنندگان است. بازدیدکنندگان سایت اغلب با اسکن سریع بالای وب سایت یا صفحه وب شما (هدر) شروع می کنند، بنابراین هر چیزی که در آنجا قرار می دهید احتمالاً از جمله منوهای مختلف قابل مشاهده است. وقتی نام‌های عمومی و غیر شخصی به این فهرست‌ها می‌دهید، فرصت را از دست می‌دهید تا به بازدیدکنندگان خود بگویید که کار شرکت شما چیست. به همین خاطر سایت سازان همیشه هنگام طراحی سایت شرکتی این نکات را به خوبی رعایت می کند و برای تمامی فهرست های شما نام‌های مناسبی قرار میدهد.

 

مراحل طراحی و توسعه یک سایت شرکتی در سایت سازان

طراحی سایت شرکتی عالی می تواند چالش برانگیز باشد، به خصوص اگر دنیای دیجیتال کمی از شما دور باشد. به همین خاطر بهتر است با شیوه طراحی و توسعه سایت شرکتی در سایت سازان به صورت گام به گام آشنا شوید.

 

– جستجو و کشف

داشتن یک چشم انداز واضح در سایت شرکتی و شروع به جستجوی الهام بسیار مهم است. فرآیند کشف در سایت سازان  شامل مشاهده سایت های رقبا یا مشاهده سایت های شناخته شده در صنعت شما خواهد بود. در این مرحله سایت سازان مشاهده می کند که ببیند رقبای شما چه می کنند.

در طول فرآیند توسعه، حتماً سؤالات زیادی از افراد مختلف می پرسند و به طور مداوم درباره ویژگی‌ها و عملکردهای مورد استفاده در صنعت شما تحقیق می کنند.

اگر همه در صنعت شما ابزار برنامه ریزی یا رزرو را در سایت خود ارائه می دهند، این حق شماست که ویژگی های مشابه را درج نکنید. به همین خاطر سایت سازان هیچ گاه در سایت شما ویژگی های تکراری را درج نمی کند. معمولا در مرحله کشف ‌و جستجو در طراحی سایت شرکتی سایت سازان از شما می خواهد تا موارد زیر را حتما انجام دهید.

  • هدف وب سایت خود را مشخص کنید: یک سایت شرکتی دارای ویژگی های بسیار متفاوتی نسبت به سایت مرکز مراقبت های بهداشتی خواهد بود. و این در نهایت بر نحوه استفاده بازدیدکنندگان از وب سایت شما تاثیر می گذارد.
  • وب سایت رقبای خود را جستجو کنید: استاندارد صنعت برای کیفیت چیست؟ رقبای شما چقدر خوب هستند و شما در چه زمینه هایی می توانید بهتر عمل کنید؟ آیا معیاری دارید که رعایت کنید؟ شما باید تمام این موارد را برای سایت سازان مشخص کنید تا بتواند یک طراحی سایت شرکتی خوب را برای شما انجام دهد.
  • یک بودجه واقع بینانه تنظیم کنید: هرچه وب سایت شرکتی شما پیچیده تر باشد، زمان و منابع بیشتری برای ساخت آن نیاز است. کمی تحقیق کنید و انتظارات خود را با بودجه خود مطابقت دهید.

– برنامه ریزی

برنامه ریزی یک مرحله مشابه ساخت خانه است. ترسیم طرحی از ساختار وب سایت شما یک مرحله ضروری در فرآیند توسعه در هنگام طراحی سایت شرکتی در سایت سازان  است.  زیرا سایت سازان  به یک فایل نقشه سایت نیاز دارد که سلسله مراتب صفحه را تعریف کند و نحوه حرکت کاربر نهایی در سایت شما را مشخص کند. این یک گام مهم در جهت بهبود تجربه کاربری (UX) سایت شما و افزایش تبدیل از طریق طراحی است.

 

– طراحی

هنگامی که سایت سازان نقشه سایت شما را دارد اقدام به طراحی سایت شما می کند و از شما میخواهد که تعیین کنید سایت شما چگونه باشد.  در این مرحله، یک ایده خوب این است که شروع به بررسی سایر وب سایت ها برای برخی از مراجع طراحی کند به همین خاطر همیشه سایت سازان در این مرحله این کار را انجام می دهد. اما همیشه هویت بصری برند شما و نحوه انتقال آن به وب را نیز در نظر می گیرد. اطمینان حاصل می کند که روی حفظ ثبات برند تمرکز شده است. زیرا وب سایت شما بر نحوه درک و تعامل مشتریان با برند شما تأثیر می گذارد.

 

– توسعه

این زمانی است که تمام ایده‌ها، عملکرد، ساختار و طراحی سایت شرکتی شما زنده می‌شوند، اکثر وب‌سایت‌های مدرن باید بر روی یک سیستم مدیریت محتوای قوی (CMS) توسعه یابند. به همین خاطر همیشه سایت سازان یکی از سیستم های CMS یا WordPress را برای شما انتخاب می کند. زیرا سایت سازان مجموعه بزرگی از متخصصان را در اختیار دارد و می تواند به بهترین نحو این کار را انجام دهند.

 

– استقرار و نگهداری

پس از اینکه سایت شرکتی جدید تمام تست های خود از جمله تایید نهایی شما را گذراند، زمان راه اندازی سایت به طور مستقیم برای مخاطبان شما فرا می رسد. طراحی وب سایت شما باید به طور مداوم با به روز رسانی های امنیتی و تغییرات فنی هم به صورت آنلاین و هم برای کسب و کار شما به روز شود. معمولا سایت سازان با یک بسته تعمیر و نگهداری مداوم وب سایت شرکتی تضمین می کند که وب سایت شما در رفع اشکالات و به روز رسانی یا بهبود ویژگی های جدید عقب نماند.

 

– بازاریابی

صرف هزینه برای طراحی سایت شرکتی  اگر کسی از آن بازدید نکند، هیچ فایده ای ندارد. در دنیای آنلاین که از محتوا و گزینه های تجاری اشباع شده است، فقط حضور کافی نیست، بلکه باید به استراتژی بازاریابی خود نگاه کنید. به همین خاطر سایت سازان همیشه بعد از مرحله استقرار و نگهداری به بازاریابی برای سایت شما می پردازد. اگر بتوانید بعد از طراحی سایت شرکتی سئو سایت آن را به سایت سازان بسپارید. این شرکت می تواند در کمترین زمان ممکن سایت شما را به جستجو های اول گوگل برساند که این خود بهترین نوع بازاریابی برای شما می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *